English

سیدحامد‌ عاملی:

بازگشت ثبات به کارخانه سبلان‌پارچه/بیش از ۲۲ میلیارد تومان از مطالبات کارگران پرداخت شد

استاندار اردبیل گفت: با توجه به اقدامات اخیر در زمینه استقرار تیمی از هیأت حمایت از صنایع کشور کارخانه سبلان‌پارچه اردبیل، ثبات به این مجموعه بازگشت.

بازگشت ثبات به کارخانه سبلان‌پارچه/بیش از ۲۲ میلیارد تومان از مطالبات کارگران پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدحامد عاملی ، استاندار اردبیل در بازدید از کارخانه سبلان ‌پارچه که با همراهی اعضای شورای تأمین استان انجام شد، گفت: نشست‌های متعددی برای حل مشکلات ماه‌های اخیر سبلان پارچه توسط شورای تأمین استان اردبیل برگزار و در نهایت تصمیم بر استقرار یک تیم از هیأت حمایت از صنایع کشور در این مجموعه شد که طی ۲۰ روز اخیر تیم مذکور استقرار پیدا کرد.

وی افزود: با استقرار تیم هیأت حمایت از صنایع کشور، ثبات به کارخانه سبلان‌پارچه بازگشته است و تاکنون بیش از ۲۲میلیارد تومان از مطالبات کارگران پرداخت شده و بدهی‌های تأمین اجتماعی و دیگر بدهی‌های کارگران نیز در اسرع وقت با سود تولید کارخانه پرداخت خواهد شد.

استاندار اردبیل می گوید: هدف اصلی از اقدامات اخیر، بازگشت ثبات و آرامش و افزایش ظرفیت تولید و اشتغال در مجموعه سبلان‌پارچه است که در حال حاضر ۸۰۰ نفر در کارخانه سبلان‌پارچه مشغول به‌کار هستند و با برنامه‌ریزی انجام‌یافته، ظرف یک ماه آینده، این تعداد به ۱۲۰۰ نفر افزایش پیدا می‌کند.

عاملی ادامه داد: در استان اردبیل چند واحد نساجی در حال فعالیت بوده و استان به‌عنوان یکی از قطب‌های اصلی حوزه نساجی مطرح است که مجموعه  سبلان‌پارچه نیز با توجه به وجود زنجیره کامل نساجی، یکی از مجموعه‌های مهم در منطقه غرب آسیا محسوب می‌شود.

او گفت: طی ۱۱ ماه اخیر، تعدادی از مجموعه‌های راکد صنعتی استان اردبیل که ظرفیت اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر داشتند، به چرخه تولید بازگشته‌اند و در تلاش هستیم با اقدامات لازم، فضای اشتغال‌زایی در سطح استان فراهم شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه