English

سیدحامد‌ عاملی:

قیمت‌ گذاری اقلام به‌ صورت منطقی و کارشناسی انجام شود

استاندار اردبیل گفت: برای تولیداتی که قیمت مواد اولیه آن‌ها افزایش یافته، با نظر کمیته کارشناسی، قیمت‌گذاری منطقی انجام شود.

قیمت‌ گذاری اقلام به‌ صورت منطقی و کارشناسی انجام شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان گفت: برای تولیداتی که قیمت مواد اولیه آن‌ها افزایش یافته، با نظر کمیته کارشناسی، قیمت‌گذاری منطقی انجام و با افزایش غیرمنطقی و غیرمرتبط اقلام برخورد شود که در این راستا تشدید نظارت اصناف و دستگاه‌های مربوطه بر روند عرضه کالاها و بررسی فرآیند قیمت‌گذاری منطقی ضروری است.

وی افزود: تمامی اقلام مورد نیاز از جمله مرغ، روغن، لبنیات و گوشت در بازار استان اردبیل موجود است و هیچ کمبودی در خصوص اقلام ضروری در بازار وجود ندارد.

استاندار اردبیل می گوید: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌گرفته در خصوص تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولید دامی و مرغ‌داری‌ها، واحدهای کوچک دامی می‌توانند ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از بانک کشاورزی اخذ کنند.

عاملی بیان کرد: مقدمات پرداخت تسهیلات برای واحدهای بزرگ نیز از بانک‌های طرف همکاری با واحدها انجام و از سوی بانک مرکزی ابلاغ شده که به‌زودی روند پرداخت آغاز می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه