English

سیدحامد عاملی خبر داد:

آمادگی اردبیل برای برگزاری برنامه‌های مشترک مناسبتی با علویان ترکیه

استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل در حوزه‌های مختلف گردشگری و برگزاری برنامه‌های مشترک مناسبتی دینی و مذهبی با مشارکت علویان ترکیه، آمادگی دارد.

آمادگی اردبیل برای برگزاری برنامه‌های مشترک مناسبتی با علویان ترکیه

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدحامد عاملی ، استاندار اردبیل در دیدار با جمعی از علویان کشور ترکیه گفت: استان اردبیل مهد تشیع جهان اسلام است و برنامه‌های مناسبتی و گردشگری به‌منظور معرفی مقبره شیخ صفی‌الدین اردبیلی و شاه اسماعیل با همکاری علویان کشور ترکیه، می‌تواند زمینه معرفی جایگاه استان به شیعیان جهان اسلام را به همراه داشته باشد.

وی افزود: استان اردبیل برای مشارکت در احداث هتل ویژه علویان کشور ترکیه آمادگی دارد و احداث این هتل می‌تواند زمینه را برای افزایش حضور گردشگران ترکیه‌ای به‌خصوص علویان این کشور در استان اردبیل فراهم سازد.

استاندار اردبیل گفت: برگزاری ویژه‌برنامه‌های عید غدیرخم با مشارکت و همکاری علویان کشور ترکیه در استان اردبیل، بهترین فرصت برای معرفی این مناسبت بزرگ به جهان اسلام است.

عاملی بیان کرد: در آینده با افزایش پرواز شرکت‌های هواپیمایی و فراهم‌سازی زیرساخت‌های مناسب، شاهد پرواز مستقیم اردبیل به آنکارا‌ و استانبول خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه