English

یاسر عبداللهی عابد خبر داد؛

افزایش ۵۰ درصدی پرداخت تسهیلات در استان اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از افزایش نزدیک به ۵۰ درصدی پرداخت تسهیلات در استان طی یک سال گذشته خبر داد.

افزایش ۵۰ درصدی پرداخت تسهیلات در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، یاسر عبداللهی عابد ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در نشست با بازرس کل استان با اشاره به نقش اثرگذار همکاری و تعامل با کارشناسان بازرسی در رونق اقتصادی، از افزایش نزدیک به ۵۰ درصدی پرداخت تسهیلات در استان طی یک سال گذشته خبر داد.

وی افزود: همکاری‌های تنگاتنگ کارشناسان بازرسی به‌خصوص بازرس کل استان در راستای اجرای صحیح و دقیق قوانین در شکوفایی و رونق اقتصادی استان اردبیل موثر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: تعامل با بازرسی نقطه قوتی برای پیشرفت اقتصاد استان بوده و با این تعامل در چارچوب قانون، شاهد افزایش نزدیک به ۵۰ درصدی پرداخت تسهیلات در یک سال گذشته نسبت به قبل از آن هستیم که این نویدبخش ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و مبارزه با بیکاری است.

کاظمی الموتی، بازرس کل استان اردبیل نیز در این نشست گفت: همکاری مجموعه استانداری اردبیل به‌ویژه امور اقتصادی با بازرسان در راستای برطرف کردن مشکلات اقتصادی مثبت بوده است.

وی می گوید: رضایتمندی و حل مشکلات مردم به‌ویژه سرمایه‌گذاران و اجرای صحیح قانون، خط قرمز بازرسان است که این مهم در استان اردبیل به‌خوبی نمود یافته و با دقت بالا در حال اجرا است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه