English

یاسر عبداللهی عابد خبر داد:

پرداخت ۸۲ میلیارد تومان تسهیلات خرید نهاده به مرغ‌داران و دامداران اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: تاکنون بیش از ۸۲ میلیارد تومان تسهیلات به مرغ‌داران و دام‌داران استان جهت خرید نهاده پرداخت شده است.

پرداخت ۸۲ میلیارد تومان تسهیلات خرید نهاده به مرغ‌داران و دامداران اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، یاسر عبداللهی عابد ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان گفت: تاکنون بیش از ۸۲ میلیارد تومان تسهیلات به مرغ‌داران و دام‌داران استان اردبیل جهت خرید نهاده پرداخت شده که لازم است سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی نسبت به رصد مستمر نحوه پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات در این زمینه اقدام کنند.

وی افزود: برای تأمین نهاده‌های دامی مورد نیاز استان اردبیل کمبودی وجود ندارد و تولیدکنندگان و فعالان این بخش می‌توانند نیازهای خود را تأمین کنند و در زمینه جوجه‌ریزی نیز هماهنگی‌های لازم با مرغ‌داران انجام گرفته و برای تأمین نیازهای تسهیلاتی آنان در خصوص خرید نهاده‌ها اقدام می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در جریان اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، دستگاه‌های مرتبط همکاری مطلوبی در کلیه اقدامات از جمله تأمین اقلام ضروری، کنترل بازار و مساعدت تولیدکنندگان برای دریافت تسهیلات و جلوگیری از کمبود اقلام در بازار داشته‌اند.

عبداللهی عابد می گوید: در خصوص وجود اقلام و جلوگیری از تخلفات احتمالی، اکیپ‌های بازرسی به‌صورت شبانه‌روزی از نانوایی‌ها و فروشگاه‌های مختلف بازدید به‌عمل می‌آورند.

لازم به ذکر است؛ در این نشست تمامی دستگاه‌های متولی در اقدام مشترک تنظیم بازار از جمله حوزه قضایی، سازمان صمت، غله، جهاد کشاورزی، بانک‌ها و تعزیرات گزارشی از اقدامات خود را ارائه کردند.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه