English

محبوب حیدری خبر داد؛

اختصاص ۵۳۰ میلیارد ریال برای اجرای باند دوم اردبیل- سرچم

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۵۳۰ میلیارد ریال برای تعریض و بهسازی باند دوم اردبیل- سرچم به طول ۹۰ کیلومتر از طریق فاینانس بانک صادرات اختصاص داده شد.

اختصاص 530 میلیارد ریال برای اجرای باند دوم اردبیل- سرچم

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محبوب حیدری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بانک صادرات قدم اول در پرداخت تسهیلات را برداشته و با تخصیص این مبلغ جهش تازه ای در عملیات اجرایی باند دوم اردبیل-سرچم ایجاد می‌شود و شاهد فعال‌تر شدن کارگاه‌های باند دوم اردبیل-سرچم خواهیم بود.

وی همچنین از تهاتر نفتی با قرارگاه خاتم الانبیاء برای پرداخت مطالبات و کارکرد موسسه راهبران پیمانکار قطعه هفت اردبیل – سرچم به مبلغ سه هزار میلیارد ریال خبر داد و گفت: با انجام تهاتر مذکور قطعه هفت این مسیر هم شتاب بیشتری گرفته و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تکمیل و بهره‌برداری از بخش‌هایی از این مسیر باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل می گوید: باند دوم اردبیل- سرچم در هفت قطعه قابل اجرا است که قطعه یک آن به اتمام رسیده و قطعات دوم، سوم و چهارم هم از طریق فاینانس بانک صادرات اجرا می‌شود.

حیدری گفت: قطعه پنج و شش این مسیر در دست مطالعه قرار گرفته و قطعه هفت هم از طریق تهاتر نفت اجرا می‌شود که برآورد شده برای تکمیل تمام قطعات در مجموع ۲۶ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی ادامه داد: تاکنون برای اجرای باند دوم محور ارتباطی اردبیل- سرچم ۲ هزار و ۷۱۹ میلیارد ریال هزینه شده و کل مطالبات پیمانکاران هم یک هزار و ۱۴۲ میلیارد ریال اعلام شده است.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه