English

محبوب حیدری خبر داد؛

عملیات ساخت ۴۰۰ واحد پروژه نهضت ملی مسکن در خلخال

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۴۰۰ واحد پروژه نهضت ملی مسکن در شهرستان خلخال احداث می شود.

عملیات ساخت 400 واحد پروژه نهضت ملی مسکن در خلخال

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محبوب حیدری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: هم اکنون زمین مورد نیاز در همه شهرستان‌های استان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تامین و در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل عملیات اجرایی پروژه احداث ساختمان کتابخانه مرکزی شهر خلخال اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال مورد نیاز است، گفت: تخصیص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی امسال به این پروژه راه به جایی نخواهد برد و تنها در صورت تامین ۵۰ درصد از اعتبار مورد نیاز زمینه برای تکمیل این پروژه فراهم خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین در خصوص آخرین وضعیت پروژه کلور - درام گفت: قطعه ۲ پروژه راه اصلی خلخال – کلور و درام توسط شرکت جهاد نصر زنجان در حال اجراست و پیمانکار پروژه با توجه به ۲ ترانشه حجیم واقع شده در مسیر، عملیات خاکبرداری ، خاکریزی و ابنیه فنی را تا پایان امسال تکمیل خواهد کرد.

حیدری می گوید: تلاش می‌شود تا سال آینده زمینه را برای اجرای زیرسازی و آماده‌سازی بخشی از این پروژه برای آسفالت فراهم شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی قطعه یک این پروژه نیز به طول سه و نیم کیلومتر تملک اراضی شده است، گفت: قطعه یک این پروژه توسط شرکت ترانشه پل راه در حال اجرا بوده و پیمانکار احداث کارگاه تولید بتن برای آغاز ابنیه فنی مسیر را در برنامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به طلب ۳۵۰ میلیارد ریالی پیمانکاران مجری قطعات یک و ۲ این پروژه اشاره کرد و گفت: به رغم وجود مشکلات مالی با تلاش و همت پیمانکاران، این پروژه همچنان فعال است و در صورت اختصاص یک هزار میلیارد ریال اعتبار از محل فاینانس بانک مسکن عملیات اجرایی این پروژه شتاب بیشتری خواهد گرفت.

حیدری همچنین از تلاش برای تکمیل ۲ مجتمع فرهنگی- هنری شهرهای کلور و هشجین این شهرستان خبر داد و گفت: در صورت تخصیص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع استانی به هر کدام از این پروژه‌ها ، عملیات اجرایی تا پایان امسال تکمیل شده و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه