English

محبوب حیدری اعلام کرد؛

جلوگیری از ورود مصالح غیراستاندارد و تقلبی به اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برای رعایت کیفیت ساخت و ساز در استان، جلوی ورود مصالح غیراستاندارد و تقلبی به اردبیل گرفته می‌شود.

جلوگیری از ورود مصالح غیراستاندارد و تقلبی به اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ورود مصالح غیر استاندارد بازار ساخت و ساز را مختل می کند و برای همین به هیچ عنوان اجازه ورود این مصالح به استان داده نمی‌شود.

وی می گوید: در ساخت و سازها نهایت دقت و کنترل لازم از سوی ناظران انجام می‌شود و اعتقاد داریم که هیچ پروژه‌ای نباید مشکل سازه داشته باشد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ، در اجرای پروژه‌های دستگاه‌های دولتی مشکل چندانی در کیفی‌سازی ساخت و استفاده از مصالح استاندارد وجود ندارد ولی در ساخت و سازهای اشخاص ممکن است برخی مشکلات و موانع وجود داشته باشد.

حیدری افزود: با تشدید نظارت‌ها از سوی متولیان امر و توجه مهندسان و مجریان مربوطه جلوی استفاده از مصالح غیراستاندارد گرفته شود.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های راهسازی در استان می گوید: تکمیل بزرگراه پارس‌آباد - مشگین‌شهر و همچنین بزرگراه پارس‌آباد - سربند - مشکین‌شهر به طول ۶۰ کیلومتر هر کدام نیازمند یک هزار میلیارد تومان منابع مالی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه بهسازی جاده پارس‌آباد - سربند بعنوان یکی از پرترددترین جاده‌های استان باهدف کاهش تصادفات در دستور کار قرار گرفته است، گفت:۱۱ کیلومتر عملیات آسفالت این مسیر به اتمام رسیده و خط‌کشی، نصب علائم و گاردریل این مسیر در دستور کار راه و شهرسازی استان است و تلاش می‌کنیم اعتبار موردنیاز را تأمین کنیم.

به گفته حیدری، عملیات اجرایی بزرگراه اردبیل - مشگین‌شهر از سال‌های گذشته سرعت گرفته و ۱۳ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی این پروژه شاهد ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای در این مسیر خواهیم بود.

حیدری با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور در توسعه بزرگراه‌های استان می گوید: از ۶هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال مصوبه سفر رئیس‌جمهور به استان برای طرح‌های عمرانی، زیربنایی و زیرساختی، ۲هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از این منابع صرف توسعه بزرگراه‌های استان می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه