English

محبوب حیدری خبر داد:

افتتاح ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه تا اواخر سال آینده در اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با اجرای پروژه‌های راه‌سازی ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه تا اواخر سال آینده در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه تا اواخر سال آینده در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محبوب حیدری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: قرار است با تامین اعتبار لازم هر سال ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر و تا پنج سال آینده ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان اجرا شود که در صورت تحقق آن ،ایمنی جاده‌ها فراهم شده و میزان تصادفات جاده‌ای هم کاهش می یابد.

وی افزود: ۶۸۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به استان برای طرح‌های عمرانی، زیربنایی و زیرساختی استان اختصاص یافته که ۲۷۰  میلیارد تومان از این منابع صرف توسعه بزرگراه‌های استان می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه  اردبیل به ۷۵۰ کیلومتر بزرگراه نیاز دارد، گفت:۲۰۰ کیلومتر از توسعه بزرگراه‌ها در استان اردبیل به انجام رسیده و ۳۰۰ کیلومتر نیز در مرحله اجراست.

حیدری درباره تکمیل بزرگراه پارس آباد – سربند - مشگین شهر می گوید: برای تکمیل این پروژه به طول ۶۰ کیلومتر یک هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز است.

او افزود: جاده پارس آباد – سربند یکی از پرترددترین جاده های استان است که بهسازی آن با هدف کاهش تصادفات در این مسیر در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۱۱کیلومتر عملیات آسفالت این مسیر به اتمام رسیده و در تلاش هستیم تا نسبت به تکمیل خط کشی، نصب علائم و گاردریل این مسیر اقدامات لازم را انجام دهیم.

حیدری بیان کرد: با توجه به نبود اعتبار در اجرای خط کشی، نصب علائم و گاردریل، تلاش بر این است اعتبار مورد نیاز این پروژه بزودی اختصاص داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه