English

محبوب حیدری خبر داد:

صدور پروانه ۱۰۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروانه احداث یک‌هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن با همکاری شهرداری اردبیل صادر شده است.

صدور پروانه 1000 واحد طرح اقدام ملی مسکن در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محبوب حیدری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در قالب طرح اقدام ملی مسکن، ساخت واحدهای مسکونی برای پنج هزار متقاضی در شهرهای مختلف استان آغاز شده تا بتوانیم با همکاری متقاضیان فرآیند احداث را سرعت بدهیم.

وی تصریح کرد: یک‌هزار و ۵۰۰ واحد از این تعداد در ۱۱ شهرستان استان اردبیل در مرحله اجراست که عمده این واحدها در پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال به همت بنیاد مسکن اجرایی و عملیاتی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در شهر اردبیل با تلاش پیمانکاران در چهار نقطه شهر سه هزار و ۵۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در حال انجام است که باید به فرآیند تکمیل آنها سرعت بیشتری بدهیم.

حیدری افزود: در همه این واحدها با تأمین زمین رایگان سعی شده تا به قیمت تمام شده این واحدها کمک شود که اداره کل راه و شهرسازی استان سعی کرده تا در بهترین نقطه این زمین‌ها را واگذار تا طرح اقدام ملی مسکن به سرانجام برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: فرآیند صدور پروانه و همچنین اسناد مالکیت برای این واحدهای مسکونی در حال انجام است که تاکنون به همت شهرداری اردبیل برای یک‌هزار واحد مسکن در اردبیل پروانه ساخت صادر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: برای احداث ۵۴۰ واحد تأمین منابع از سوی متقاضیان و بانک آغاز شده و پروژه‌ها در مرحله اسکلت می‌باشد که امیدواریم تا پایان امسال تعدادی از این واحدها را تحویل دهیم.

حیدری بیان کرد: ۲۵۰ واحد در اولویت تحویل در سال جاری قرار دارد و مابقی ۳۰۰ واحد نیز در اواخر سال ۱۴۰۱ آماده تحویل و بهره‌برداری خواهند شد.

وی به بازدید مسئولان استانی به ویژه استاندار از این پروژه اشاره کرد و ادامه داد: در این بازدید مقرر شد تا همزمان با اجرای پروژه‌ها، زیرساخت‌های لازم نیز در این واحدها فراهم شود که ادارات برق، گاز، مخابرات و آب و فاضلاب در این زمینه همکاری‌های نزدیک را خواهند داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: قرار است با همکاری بانک مسکن تسهیلات اعطایی به این واحدها تا ۲۵۰ میلیون تومان انجام شود که مراحل اولیه برای پرداخت این تسهیلات انجام شده و انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر با پرداختی بانک و آورده متقاضیان ما در تأمین هزینه‌ها بتوانیم به پیمانکاران کمک کرده و از فرصت استثنایی به وجود آمده در اجرایی شدن این پروژه استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: در صورتی که تسهیلات بانکی از رقم ۲۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند، قطعاً اطلاع‌رسانی خواهد شد اما انتظار ما از ثبت‌نام‌کنندگان این است تا با پرداخت به موقع مبالغ اولیه به تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه کمک کنند تا گرفتار تورم بیش از حد نشویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه