English

محبوب حیدری خبر داد؛

افتتاح ۵۲ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور پنج پروژه بزرگراهی به طول ۵۲ کیلومتر در استان اردبیل افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح 52 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در این آیین باند بزرگ بزرگراهی محور‌های مواصلاتی استان اردبیل به طول ۵۲ کیلومتر و به ارزش ۹ هزار و ۵۵۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل احداث باند دوم محور اردبیل – سرچم به طول ۱۴ کیلومتر و به ارزش ۲ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: احداث باند دوم محور سه راهی رضی – رضی به طول ۱۳ کیلومتر و به ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال همزمان با این مراسم به بهره‌برداری رسید تا شاهد بار ترافیکی در این مسیر باشیم.

حیدری به احداث باند دوم محور اردبیل – سرچم اشاره کرد و گفت: این محور نیز به طول ۱۰ کیلومتر و به ارزش یک‌هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شده است.

وی افزود: احداث باند دوم محور پارس‌آباد – سربند به طول ۱۰ کیلومتر و احداث چهار خطه ورودی شهر گرمی به طول پنج کیلومتر همزمان با افتتاح این پروژه‌ها آماده بهره‌برداری شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل مزایا و محاسن اجرای این پروژه‌ها را تسهیل در تردد راه ترانزیتی ایران به کشور جمهوری آذربایجان، توسعه اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری شمال استان، افزایش ایمنی تردد، کاهش طول مدت زمان سفر، کاهش مصرف سوخت و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای اعلام کرد.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با احداث این بزرگراه‌ها شاهد حذف نقاط پرتصادف، توسعه ترانزیت کالا و مسافر و افزایش سرمایه‌گذاری و اشتغال در سطح استان خواهیم بود.

وی می گوید: با بهره‌برداری از این ۵۲ کیلومتر باند دوم راه‌های شریانی استان تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان بر این است تا پایان امسال نیز ۵۰ کیلومتر به این راه‌های بزرگراهی افزوده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با قدردانی از تلاش همه پیمانکاران در تکمیل طرح‌های بزرگراهی گفت: ۳۸۰ میلیارد تومان طلب پیمانکار در اجرای این پروژه‌هاست که تلاش می‌کنیم با هدف جلب اعتماد آنها این بدهی‌ها را نیز پرداخت کنیم.

حیدری ادامه داد: تمام راه‌های شریانی استان اردبیل در حال حاضر از ردیف اعتباری ملی برخوردار است و در همه نقاط استان درمسیر توسعه راه‌ها و احداث بزرگراه کارگاه‌های عمرانی عظیمی راه افتاده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه