English

ممنوعیت ورود تورهای گردشگری به دژ تاریخی قلعه رودخان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از ممنوعیت اجرای تور به دژ تاریخی قلعه‌رودخان در تاریخ های هفدهم و هجدهم ماه جاری خبرداد.

ممنوعیت ورود تورهای گردشگری به دژ تاریخی قلعه رودخان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، ولی جهانی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با اعلام این خبر گفت: با توجه به ورود حجم بالای خودرو و کثرت گردشگران و تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی و پذیرایی، و کنترل پسماند زباله در مسیر منطقه مذکور از دفاتر، شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری خواست تا از برنامه ریزی و حضور در مسیر و مکان قلعه‌رودخان در تاریخ های هفدهم و هجدهم ماه جاری خودداری کنند.

وی گفت: یکی از وظایف ذاتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی حفظ بناها و جاذبه گردشگری بعنوان اموال بیت‌المال بوده و استفاده بیش از ظرفیت از سایت های تاریخی و مناطق گردشگری می‌تواند ضربات جبران ناپذیری به جاذبه‌های ملموس تاریخی و طبیعی استان وارد نماید.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان اذعان داشت: در تعطیلات پایان هفته از ورود تورهای گردشگری به منطقه مذکور جلوگیری بعمل خواهد آمد و در صورت مساعد بودن شرایط از هفته‌های آینده کما فی سابق میزبان گردشگران خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه