English

مدیر هنرستان فنی و حرفه ای سما واحد رشت معارفه شد

آیین تودیع سید احمد حسینی و معارفه محمد نژادی به عنوان مدیر هنرستان فنی و حرفه ای سما واحد رشت برگزار شد.

مدیر هنرستان فنی و حرفه ای سما واحد رشت معارفه شد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، آیین تودیع سید احمد حسینی و محمد نژادی به عنوان مدیر هنر ستان فنی و حرفه ای سما واحد رشت معاون آموزش های عمومی و مهارتی سما واحد رشت برگزار شد.

در این جلسه تیمور آمار معاون آموزش های عمومی و مهارتی سما واحد رشت با قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان آموزشی و اداری در پیشبرد اهداف متعالی تعلیم و تربیت و سازمان سما اظهار کرد: همه ی ما باید در راستای ارتقای کمی و کیفی مدارس سما و فراهم نمودن امکانات لازم برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تلاش نماییم.

آمار با اشاره به رشد آمار ثبت نامی دانش آموز در مدارس سما واحد رشت افزود: این رشد جذب دانش آموز نشان دهنده اعتماد شهروندان فرهیخته به مجموعه سما است و وظیفه ما را در ارتقای کمی و کیفی امکانات مدارس سما دوچندان می کند.

مدیر هنرستان فنی و حرفه ای سما واحد رشت

معاون سما واحد رشت گفت: پیشرفت قابل مشاهده در هنرستان فن و حرفه ای سما مرهون تلاش و کوشش آقای حسینی و همکاران ایشان است که توانستند در این مدت این مدرسه را به عنوان یک برند آموزشی در حوزه فنی و حرفه ای و مهارت آموزی معرفی نمایند.

وی افزود: امیدوارم در دوره مدیریت جدید نیز هنرستان سما روز به روز روند رشد خود را ادامه داده و شاهد شکوفایی بیشتر این مدرسه باشیم.

در ادامه این مراسم محمد نژادی به عنوان سرپرست هنرستان فنی و حرفه ای سما معارفه و با اهدای لوح سپاس از 3 سال فعالیت سید احمد حسینی تقدیر شد.

مدیر هنرستان فنی و حرفه ای سما واحد رشت

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه