English

کمال الدین میرجعفریان:

طرح زون بندی شبکه آب آشامیدنی اردبیل به بهره‌برداری رسید

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: طرح زون بندی شبکه آب آشامیدنی شهر اردبیل با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

طرح زون بندی شبکه آب آشامیدنی اردبیل به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کمال الدین میرجعفریان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در آیین بهره‌برداری از این طرح گفت: شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان تلاش ماندگاری برای توزیع عادلانه آب در استان انجام می دهند که جای قدردانی دارد.

وی با تاکید بر تامین آب مطمئن،بهداشتی و پایدار برای شهروندان اردبیل گفت: باید در سال‌های  گذشته تدابیری برای جداسازی آب آشامیدنی و بهداشتی اندیشیده می‌شد چرا که تنها ۱۰ الی ۲۰ درصد آب توزیعی به مصرف شرب مردم می‌رسد که با هزینه‌های زیاد تامین می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل همچنین از آمادگی دولت برای تامین بودجه طرح‌های آبرسانی خبر داد و گفت: دولت در تامین اعتبارات بخش آب هیچ مشکلی ندارد و مدیران باید در جذب اعتبارات عمرانی تلاش بیشتری داشته باشند.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز هدف از اجرای طرح زون بندی شبکه آب آشامیدنی اردبیل را توزیع عادلانه آب در تمامی مناطق شهر عنوان کرد و گفت: شرکت آب منطقه ای اردبیل برای تامین آب آشامیدنی مردم استان به تلاش‌های جهادی و شبانه روزی خود ادامه خواهد داد.

جبراییل رمضانی می گوید: شبکه آب آشامیدنی شهر اردبیل با سه زون فشاری و از طریق سه مخزن ذخیره و خط انتقال ۱۴۰۰ میلی‌متری خروجی از تصفیه خانه آب شرب اردبیل صورت می گیرد.

وی با تاکید بر لزوم تامین و تخصیص اعتبارات مناسب برای طرح‌های آبرسانی گفت: با تکمیل زون بندی شبکه آب آشامیدنی شهر اردبیل مدیریت فشار آب در سطح شهر به نحوی صورت گرفته که در محدوده شبکه توزیع هر زون فشار استاندارد تامین گردد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه