English

سیدکمال‌الدین میرجعفریان خبر داد؛

ضرورت آینده‌نگری در مدیریت صدور مجوزها و احداث واحدهای تولیدی در اردبیل

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به مشکلاتی در احداث اصولی واحدهای تولیدی به‌صورت متمرکز، خواستار آینده‌نگری در مدیریت صدور مجوزها و احداث این واحدها شد.

ضرورت آینده‌نگری در مدیریت صدور مجوزها و احداث واحدهای تولیدی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در نشست کمیسیون ماده ۱۱ هوای پاک استان گفت: با توجه به پراکندگی و عدم تمرکز برخی واحدهای تولیدی در استان اردبیل و عدم مدیریت زمین در گذشته برای احداث اصولی این واحدها به‌صورت متمرکز، آینده‌نگری در مدیریت صدور مجوزها و احداث واحدهای تولیدی یک ضرورت است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت مدیریت مناسب و کارشناسی‌شده تمام امور مربوط به رونق صنعت و تولید در زمان مقتضی، داشتن افق دید برای آینده و توجه به همه جوانب در صدور مجوزها ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل می گوید: گره‌گشایی از روند اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و تولیدی با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، در رشد تولید و رونق اقتصادی حائز اهمیت است.

لازم به ذکر است؛ در نشست کمیسیون ماده ۱۱ هوای پاک استان اردبیل، بیش از ۱۰ پرونده طرح‌ها و واحدهای تولیدی استان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه