English

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی خبرداد؛

آماده سازی ۱۲۰۰ هکتار زمین برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی بابیان اینکه ۱۲۰۰ هکتار زمین برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی در حال آماده‌سازی است گفت: اجرای فاز‌های توسعه شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، فرصتی مغتنم برای سرمایه‌گذاری است.

آماده سازی  ۱۲۰۰ هکتار زمین برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، صابر پرنیان رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و تسهیل در سرمایه گذاری و رفع موانع تولید اهر  باب بیان اینکه بزرگترین فرصت شهرک صنعتی، نزدیکی به شهر اهر است اظهار داشت: هزینه حمل‌ونقل در حوزه تولید و صنعت بزرگترین نگرانی تولیدکنندگان است و نزدیکی شهرک صنعتی به اهر، موقعیت استثنایی را به وجود آورده است.

وی بابیان اینکه ۱۲۰۰ هکتار زمین برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی در حال آماده‌سازی است گفت: اجرای فاز‌های توسعه شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، فرصتی مغتنم برای سرمایه‌گذاری است که در هفته دولت فاز توسعه شهرک صنعتی اهر در زمینی به مساحت ۴۵ هکتار جهت ایجاد واحد‌های تولیدی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت.

وی بر لزوم سرمایه‌ گذاری شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی در شهرک صنفی اهر تأکید کرد و یادآور شد: در این شهرستان ۵۰ طرح نیمه‌تمام غیر بهره‌برداری داریم، لذا از رؤسای اداره صمت و شهرک صنعتی اهر می‌خواهم تا در بازه زمانی شش ماهه طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان اهر را به اتمام برسانند، چراکه با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام؛ ۱۰۰۰ فرصت شغلی مستقیم و ۲۵۰۰ فرصت شغلی غیرمستقیم در اهر ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی از صدور مجوز پروانه بهره‌برداری ۱۵ معدن در اهر خبر داد و گفت: با توجه به قرارگیری این شهرستان در کمربند معدنی و صدور پروانه ۱۵ معدن، فعال‌سازی این معادن مورد تأکید است.

پرنیان با اشاره به انتظار ۵۳۰۰ جوان بیکار اهری برای اشتغال خاطرنشان کرد: امکان اشتغال‌زایی برای این تعداد بیکار در معادن شهرستان در بازه زمانی کوتاه‌مدت میسر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی