English

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی:

اجرای ۲۶ مگاپروژه جدید با سرمایه‌گذاری ۴۴ هزار میلیارد تومان آذربایجان‌شرقی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی، گفت: ۲۶ مگاپروژه جدید با سرمایه‌گذاری ۴۴ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با جدیت در حال اجراست که از این تعداد ۱۷ مگاپروژه دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد است.

اجرای ۲۶ مگاپروژه جدید با سرمایه‌گذاری ۴۴ هزار میلیارد تومان آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، صابر پرنیان در مراسم افتتاح واحد دانش بنیان تولیدکننده موتور و تجهیزات آسانسور در منطقه شمال‌غرب کشور در شهرک صنعتی شهید سلیمانی اظهار داشت: ۹۰ درصد مراجعات برای ایجاد کسب و کار، تکمیل زنجیره و توسعه صنعتی است.

وی افزود: ۲۶ مگاپروژه جدید با سرمایه‌گذاری ۴۴ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با جدیت در حال اجراست که از این تعداد ۱۷ مگاپروژه دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد است.

پرنیان گفت: تا چند سال گذشته ۱۰ درصد آسانسور داخلی‌سازی شده بود اما امروز همین واحد تولیدی که شاهد افتتاح آن هستیم توان تامین یک سوم قطعات آسانسور در شمال‌غرب کشور را داراست.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی، یادآور شد: نیروی انسانی علاقه‌مند با پشتکار در کمتر از دو سال این مجموعه دانش‌بنیان را به وجود آورده است و این نشانه بارز تحقق اقتصاد مقاومتی است.

برای پروژه خط تولید " موتور گیربکس آسانسور " در محل شهرک صنعتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تبریز، یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

این کارخانه به وسعت پنج هزار مترمربع تنها تولیدکننده موتور و تجهیزات آسانسور در شمال‌غرب کشور به‌شمار می‌رود که برای ۵۵ نفر به‌طور مستقیم اشتغال‌زایی کرده است.

این واحد تولیدی با صادرات به کشور عراق به‌عنوان دومین تولیدکننده " موتور و تجهیزات آسانسور در ایران" شناخته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه