English

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی:

بزرگترین کارخانه تصفیه شکر کشور در آستانه بهره‌برداری است

رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی گفت: بزرگترین کارخانه تصفیه شکر کشور با ظرفیت روزانه ۵۰۰ تن تا ۲ ماه دیگر در شهرک صنعتی اهر به بهره‌برداری می‌رسد.

بزرگترین کارخانه تصفیه شکر کشور در آستانه بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، صابر پرنیان در حاشیه بازدید سرزده استاندار آذربایجان‌شرقی از واحد تولیدی قند قانع واقع در شهرک صنعتی اهر، اظهار داشت: بزرگترین کارخانه تصفیه شکر کشور با ظرفیت روزانه ۵۰۰ تن تا ۲ ماه دیگر در شهرک صنعتی اهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود:مراحل اجرایی این واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳ هزار و ۱۱۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و پیشرفت ۹۰ درصدی در حال اتمام است.

پرنیان ادامه داد: با بهره‌برداری از این واحد صنعتی زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی ، گفت: ظرفیت این واحد صنعتی، تولید افزون بر ۱۵۰ هزار تن شکر تصفیه شده و ۶۰ هزار تن قند کلوخه در سال است.

شهرک صنعتی اهر یکی از شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی است که در چهار کیلومتری شهر اهر واقع شده‌ است؛ شهرک صنعتی اهر در زمینی به وسعت ۲۴۵ هکتار در ابتدای جاده اهر به تبریز واقع است و در حال حاضر ۱۹ واحد تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری با اشتغال ۲۰۶ نفر در آن مستقر هستند.

تاکنون ۳۹ هکتار از زمین‌های این شهرک به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی واگذار شده و ۳۴ هکتار نیز آماده واگذاری است؛ در شهرک صنعتی اهر بیشتر پروژه های عمرانی در توسعه زیرساخت های ارتباطی، آبرسانی روستایی، گردشگری، کشاورزی، بنیادمسکن، بهداشتی و خدمات شهری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه