English

سیدکمال‌الدین میرجعفریان:

تمام زیرساخت‌های شهرک الهیه اردبیل فراهم شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: سازندگان بنا در شهرک الهیه اردبیل باید به‌نحوی عمل کنند تا همه زیرساخت‌ها فراهم آید.

تمام زیرساخت‌های شهرک الهیه اردبیل فراهم شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در آیین صدور پروانه ساختمانی شهرک الهیه اردبیل گفت: بنابر اظهارات متولی شهرک الهیه اردبیل،۸۰ هزار نفر در این شهرک ساکن خواهند شد که باید از هم‌اکنون به تأمین زیربناها و روبناهای شهرک در حد استاندارد توسط متولی مذکور اقدام کرده و در ساخت‌و‌سازها به نحوی عمل شود تا مردم در این شهرک با آرامش و آسایش بیش‌تر، زندگی راحتی را تجربه کنند.

وی افزود: سازندگان بنا در شهرک الهیه باید به‌نحوی عمل کنند تا همه زیرساخت‌ها فراهم آید و شهرداری و راه‌ و ‌شهرسازی نیز در این حوزه نظارت‌های خود را تشدید کرده و به وظایف قانونی خود عمل کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: نباید خطاهای گذشته در توسعه شهرک‌های قدیمی اردبیل در این شهرک تکرار شود بلکه بهتر است با درس گرفتن از گذشته‌ها و تجربه مفید به ساخت‌و‌سازهای ایمن و استاندارد همراه با آینده‌نگری در این شهرک روی آورد تا سطح خدمات‌دهی مطلوب و مناسب باشد.

میرجعفریان بیان کرد: باید در حوزه شهرسازی و رعایت ضوابط و مقررات متناسب با افق آینده و مطالبه نسل پیش رو اقدامی مناسب انجام گیرد تا در حوزه‌های مختلف اعتماد به جامعه مهندسان و رعایت ضوابط و مقررات بیش از گذشته نمود پیدا کند.

وی گفت: شرایط جوی و توپوگرافی در اردبیل حکایت از یک شهر سرسبز در این دیار می‌کند اما در حقیقت شهر اردبیل از لحاظ فضای سبز محروم و فقیر است که در این زمینه باید در توسعه فضای سبز شهرک الهیه اردبیل از همین ابتدا گام‌های مؤثر و عملی را برداریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل می گوید: در شهرک الهیه اردبیل به ‌مساحت ۱۵۷ هکتار، عملیات زیرسازی و جدول‌گذاری به‌همت بنیاد توانمندسازی بازنشستگان شمال‌غرب خاتم انجام شده و با صدور پروانه ساختمانی، ساخت‌و‌سازها در این شهرک آغاز خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه