English

علی نیکزاد خبر داد؛

ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در شهرک الهیه اردبیل

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طبق تمهیدات به عمل آمده ۲۰ هزار واحد مسکونی در شهرک الهیه اردبیل احداث می‌شود.

ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در شهرک الهیه اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی نیکزاد ، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در آیین صدور پروانه ساختمان شهرک الهیه اردبیل گفت: 20 هزار واحد مسکونی در شهرک الهیه اردبیل احداث می‌شود و گام بزرگی در خانه‌دار شدن خانواده‌های طبقات متوسط و پایین به وجود می‌آید.

وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این واحدها حدود 80 هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد گفت: این شهرک یکی ازشهرک‌های خوب در شمال‌غرب کشور خواهد بود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از تکمیل زیرساخت‌های این شهرک خبر داد و گفت: در این زمینه استانداری اردبیل باید اهتمام ویژه داشته باشند.

نیکزاد می گوید: راه‌اندازی مراکز رفاهی، خدماتی، تجاری، درمانی، بهداشتی و ورزشی در این شهرک اولویت است که در این زمینه باید روند حضور سرمایه‌گذاران هم در این زمین تسهیل شود و اصحاب رسانه هم در این حوزه باید اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: سیستم بانکی ظلم بزرگی به خانه‌دار شدن جوانان کرده است و در این زمینه باید سیستم بانکی حمایت‌های ویژه داشته باشد و مانع نباشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی می گوید: خانه‌دار شدن به یک آرزو برای جوانان تبدیل شده و باید روند اجرای عملیات طرح ملی مسکن تسهیل شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه