English

علی نیکزاد خبر داد:

اجرای طرح آبرسانی به ۴۵۰ روستای اردبیل

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح آبرسانی به ۴۵۰ روستای استان با ارائه خدمات به مردم و تامین آب شرب روستاها تا دو سال آینده مد نظر قرار داده‌ایم.

اجرای طرح آبرسانی به ۴۵۰ روستای اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستاهای استان اردبیل گفت: دولت در بودجه سال آینده روستاها را به عنوان کانون تولید و تحول معرفی کرده و بخش عظیمی از منابع را به این حوزه تخصیص داده که درصدد هستیم با ارتقای مولفه‌های تولید و ظرفیت‌های گردشگری اعتبارات لازم را برای تامین زیرساخت‌های استان محقق کنیم.

وی افزود: جذب بیشترین اعتبارات برای استان اردبیل به ویژه روستاها از اهم مواردی است که پیگیری می‌کنیم و در این زمینه بیشترین جذب منابع به استان به ویژه روستاهای استان را دنبال می‌کنیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و باید تمام سعی و تلاش خود را به‌کاربگیریم تا مشکلات روستاها را با جذب اعتبارات برطرف کنیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات و دغدغه‌های مردم در استان اردبیل در حوزه آب شرب و عمران و آبادانی روستاها را با جدیت پیگیری می‌کنیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و درصدد هستیم با پیگیری‌های به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

نیکزاد می گوید: برای پایدای حضور جوانان و نوجوانان در مناطق روستایی درصدد هستیم برای توسعه حوزه محرومیت‌زدایی و روستاها کمبودهای استان را برطرف کنیم و با تامین منابع مورد نیاز در سال آینده اجرای طرح هادی و عمران روستایی را رقم بزنیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

وی بیان کرد: اجرای طرح آبرسانی به 450 روستای استان با ارائه خدمات به مردم و تامین آب شرب روستاها تا دو سال آینده را مد نظر قرار داده و برای تامین آب شرب روستاهای استان نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم که در این زمینه دغدغه‌های مردم استان از مطالبات بحق مردم این منطقه است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه