English

نیکزاد:

آمریکا در ماجرای برجام برای ما چک بی‌محل کشیده است/انقلاب اسلامی به‌سادگی به دست نیامده است

نائب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت:آمریکا در ماجرای برجام برای ما چک بی‌محل کشیده و امروز مجموعه دولت و مجلس در تلاشند تا با فراهم کردن بسترهای رشد و توسعه، اقتصاد کشور را از گره دشمنان و بیگانگان خارج کنند.

 آمریکا در ماجرای برجام برای ما چک بی‌محل کشیده است/انقلاب اسلامی به‌سادگی به دست نیامده است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علی نیکزاد امروز در همایش نیمکت‌های سوخته "یادواره شهدای زینبیه و ثارالله" شهرستان میانه بمباران مدارس زینبیه و ثارالله میانه را یک جنایت جنگی خواند و  اظهار داشت: دشمنان و پیاده‌نظام رسانه‌ای و فرهنگی آنها درصدد تحریف واقعیت‌های دفاع مقدس هستند.

 وی افزود: بیگانگان می‌خواهند این‌طور القا کنند که جنگ هشت ساله ایران و عراف، صرفاً بر سر اختلاف مرزی بود؛ درحالی که دفاع مقدس، جنگ بر سر شرف و آزادگی و مقابله با ظلم بود.

نیکزاد با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ کشور در دوران جنگ از صدام حمایت می‌کردند اما جمهوری اسلامی از هیچ‌گونه حمایتی برخوردار نبود، افزود: در این جنگ، جمهوری اسلامی با دنیا جنگید؛ نظامی که خارج از قواعد قدرت‌های جهانی شکل گرفت و علت جنگ نیز همین بود.

نائب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به سادگی بدست نیامده است، گفت: یکی از روسای کشورهای منطقه به بنده گفت هویت شما مقابله با ظلم است و موضوعاتی مانند انرژی هسته‌ای بهانه‌ای است تا با شما از سر جنگ و درگیری و تحریم وارد شوند.

وی با بیان اینکه رهبری، مردم و اسلام ناب، ارکان ادامه انقلاب هستند، افزود: خواسته ما حفظ عزت و تعامل با جهانیان است.

نیکزاد با تأکید بر اینکه اخلاق حکمرانی و طهارت اقتصادی، لازمه مدیریت است، گفت: اخلاق حکمرانی این است که به نفع گروه‌های خاص قانون تصویب نکنیم و با حرکت‌های الهی و رجوع به آرمان‌های انقلاب به نفع کل مردم تصمیم بگیریم که خوشبختانه مجموعه کارگزاران فعلی نظام از جمله دولت از این خصلت برخوردارند.

وی تصریح کرد: کارگزاران نظام باید با سرعت و شتاب بیشتر، کم‌کاری‌های گذشته را جبران و توطئه‌های اقتصادی دشمنان را خنثی کنند و با تلاش و مجاهدت بیشتر، رفاه و آسایش مردم را فراهم کنند.

نیکزاد اظهار داشت: آمریکا در ماجرای برجام برای ما چک بی‌محل کشیده و امروز مجموعه دولت و مجلس در تلاشند تا با فراهم کردن بسترهای رشد و توسعه، اقتصاد کشور را از گره دشمنان و بیگانگان خارج کنند.

عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب و دفاع مقدس بویژه شهدای مظلوم مدارس زینبیه و ثارالله میانه، گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم که توفیق دهد تا در پیمودن راه شهدا و تحقق پیشرفت و عدالت در جامعه بی‌وقفه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه اصلی‌‌ترین سرمایه وجودی انسان، جان اوست، افزود: بزرگترین ارزش جامعه ایران اسلامی این است که خانواده‌های شهدا، جان فرزندان خود را در راه این انقلاب هدیه کردند و اکنون مثل شمع نورانی، راهنما و الگوی جامعه تلقی می‌شوند.

استاندار آذربایجان شرقی و نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از این مراسم با حضور در گلزار شهدای شهرستان میانه، به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.

گفتنی است دیدار با خانواده شهید گل‌محمدی و برگزاری نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان میانه، از دیگر برنامه‌های سفر نائب‌رئیس مجلس به این شهرستان بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه