English

علی نیکزاد:

سد مخزنی عنبران سال آینده به بهره برداری می رسد

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سد مخزنی عنبران در شش ماهه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.

سد مخزنی عنبران سال آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی نیکزاد ، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از عملیات احداث سد مخزنی عنبران در شهرستان نمین گفت: سد مخزنی عنبران علی رغم سرمای هوا فعالیتش در تمامی جبهه های کاری تداوم داشته و در شش ماهه اول سال بعد به بهره برداری می رسد.

وی گفت: پیگیر تخصیص منابع مالی مناسب برای اتمام طرح در زمان مناسب هستیم که برای تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل عملیات سد پیگیریهای لازم را انجام خواهم داد تا سد عنبران در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

نماینده مجری طرح های توسعه منابع آب مرکز استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: کار تکمیل سد بدون تعطیلی در تمامی جبهه های کاری تداوم دارد و سد مخزنی عنبران هم اکنون بالغ بر 65 درصد پیشرفت دارد و برنامه ریزی لازم برای تکمیل سد در ماههای آتی بعمل آمده است.

عبدالرضا محبت دار گفت: در حال حاضر عملیات خاکریزی بدنه سد با پیشرفت 40 درصدی در حال انجام است و ساخت قطعات هیدرومکانیکال سد اتمام یافته و قطعات ابزار دقیق به کارگاه حمل گردیده است.

وی گفت: سازه برج آبگیر و سازه خروجی هم اکنون با پیشرفت 47 درصدی در حال اجرا است که خوشبختانه در بحث تملک مخزن نیز تاکنون از 20 هکتار اراضی محور و مخزن، 19 هکتار آن تملک شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه