English

اکبر بهنام جو:

تعدادی از پروژه های دولتی اردبیل در مرحله نهایی قرار دارد

استاندار اردبیل گفت: تعدادی از پروژه های دولتی در سطح استان به مرحله نهایی نزدیک شده اند.

تعدادی از پروژه های دولتی اردبیل در مرحله نهایی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در جلسه تعیین و تکلیف دارایی مازاد غیر منقول دستگاه های اجرایی گفت: با توجه به افزایش قیمت مصالح و وضع متغییر پیمانکاران نیاز به تخصیص اعتبار مناسب برای ادامه روند پروژه ها وجود دارد و هر طور شده از محل اعتبارات ملی و فروش املاک مازاد باید پول مورد نیاز را تامین کنیم.

وی تصریح کرد: پایاب سد خدا آفرین و پروژه راه آهن اردبیل _میانه بزرگترین و سخت ترین پروژه های بعد از انقلاب در استان اردبیل هستند و کارهای اساسی و سخت این پروژه ها انجام شده و برای به سرانجام رساندن آن نیاز به اعتبار کلان داریم و با تکمیل این پروژه ها مردم نتیجه زحمات چندین ساله را خواهند دید.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه باید همه دستگاه های اجرایی و نظارتی در راستای تکمیل پروژه ها همکاری لازم را داشته باشند افزود: امیدواریم با در نظر گرفتن همه جوانب و با فروش املاک مازاد دولتی بتوانیم اعتبارات لازم را برای تکمیل پروژه های مهم جذب کنیم.

بهنام جو با تقدیر از همه دستگاه های اجرایی و نظارتی گفت: با کمک همه عوامل دخیل در سه سال گذشته اعتبارات ملی بسیار خوبی برای استان اردبیل جذب شده و باید در این راستا به تکمیل پروژه ها که بیشتر آنها مبنا و منبع تولید و توسعه و صادرات هستند توان بیشتری گذاشته شود.

وی اظهار کرد: ۲۴ مورد از اموال و املاک غیر منقول و مهم در استان شناسایی شده و باید تا پایان شهریور تعیین تکلیف شود تا درآمد حاصل از آن در استان هزینه شود در غیر این صورت احتمال انتقال آن به خزانه بیشتر است.

در این جلسه رییس سازمان بازرسی استان، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی ، معاونین استانداری و رییس مدیریت برنامه و بودجه استان اردبیل نسبت به تعیین و تکلیف املاک مازاد دستگاه های اجرایی از مجرای قانونی اعلام همکاری کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه