English

اکبر بهنام جو خبر داد:

افزایش تخت بیمارستانی با همکاری سپاه در اردبیل

استاندار اردبیل از افزایش ۵۹ تخت ای سی یو در بیمارستان امام خمینی(ره) و امام رضا(ع) با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

افزایش تخت بیمارستانی با همکاری سپاه در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در حاشیه نشست مشترک با فرمانده و جانشین حضرت عباس(ع)، رییس بیمارستان شهید محلاتی تبریز، نماینده بهداری سپاه پاسداران و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در این جلسه مقرر شد با جابه جایی بخش های بین بیمارستانی امام خمینی و امام رضا(ع) نسبت به فراهم سازی افزایش تخت های بیمارستانی برای مبتلایان به کرونا ۵۹ تخت اقدام شود.

وی با بیان اینکه از مجموع آن ۱۲ تخت در بیمارستان امام رضا (ع) و ۴۷ تخت در بیمارستان امام در نظر گرفته شده است افزود: نسبت به پیگیری، تقویت و تامین کادر تخصصی پزشکی و درمانی از طریق نیروی زمینی سپاه پاسداران با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان جهت خدمات رسانی به بیماران تلاش می شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: سامانه سیار ۶۴ تختی از طریق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مدت ۳ روز تهیه می شود چنانچه میزان بستری ها افزایش یابد نسبت به استقرار سامانه سیار در محل های پیش بینی شده اقدام خواهد شد.

بهنام جو با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در پیک پنجم اسف بار است تصریح کرد: استانداری نسبت به ایجاد زیرساخت های سامانه سیار  اقدام می کند و در اسرع وقت یک دستگاه اکسیژن ساز سیار نیز از طریق نیروی زمینی سپاه استان با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی مستقر می شود.

وی بیان کرد: استقرار ژنراتور سیار از طریق سپاه پاسداران و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار دارد و دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به پشتیبانی عمومی و تخصصی از نیروهای اعزامی (کادر درمان) نیروی زمینی سپاه اقدام می شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: باید با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان و با همکاری سپاه نسبت به جبران کمبود پزشک متخصص و پرستار بیمارستان های تابعه اقدامات لازم در اسرع وقت انجام گیرد.

بهنام جو اظهار کرد: در صورت استقرار سامانه سیار باید کادر درمانی مستقر جهت جابجایی آن برای ادامه خدمات و ادامه مدیریت این سامانه اقدام می کنند و بعد از آن خدمات رسانی به بیماران در محل استقرار قبلی به عهده عوامل دانشگاه علوم پزشکی استان خواهد بود.

وی در پایان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عوامل کادر درمان و دانشگاه علوم مزشکی و اعضای ستاد کرونا استان تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه