English

اکبر بهنام جو:

مقاومت آزادگان الگویی برای عبور از روزهای کرونایی است

استاندار اردبیل با بیان اینکه آزادگان در دوران اسارت شکنجه هایی به مراتب سخت و ناامید کننده دیده اند، مقاومت آنان را الگویی مناسب برای عبور از روزهای کرونایی عنوان کرد.

مقاومت آزادگان الگویی برای عبور از روزهای کرونایی است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در دیدار با تنی چند از آزادگان به بهانه روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: مردم در این ایام باید صبر و مقاومت را از آزادگان که با کمبودها و چه مشقت هایی بزرگ دست و پنجه نرم کرده اند، الگوبرداری کنند.

وی افزود: در این مقطع زمانی مردم باید صبر و استقامت خود را بالا ببرند و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک بر ویروس کرونا غلبه کنند.

استاندار اردبیل به وضعیت بیمارستان ها و بستری و فوت جوانان بر اثر کرونا اشاره کرد و گفت: مدت زمان ماندگاری و سرایت  ویروس دلتای کرونا بالا بوده و اگر مردم دو ماه دیگر در رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقاومت کنند، میزان خطر و اثرگذاری این ویروس به خاطر واکسیناسیون به این شدت نخواهد بود.

بهنام جو به تاثیر گذاری بالای واکسن اشاره کرد و گفت: به جز تعداد بسیار اندکی از بستری های بیمارستان ها، مبتلایان دیگر واکسن نزده اند و افرادی که واکسن دریافت کرده اند کمتر منجر به بستری شده اند.

وی از ممنوعیت شبیه خوانی، دسته گردانی، اجتماع تاسوعا و عاشورا خبر داد و خواستار رعایت این دستورالعمل ها از سوی هیات های عزاداری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه