English

اکبر بهنام جو:

بیمارستان صحرایی در استان اردبیل دایر می شود

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر بیمارستان های استان تکمیل شده و در حال دایر کردن بیمارستان صحرایی هستیم.

بیمارستان صحرایی در استان اردبیل دایر می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در جلسه شورای تامین استان با محوریت امنیت و سلامت مردم استان گفت: وضعیت استان به لحاظ شیوع دلتا کرونا فوق بحرانی است، در سال گذشته بستری زیر ۱۰۰ نفر در بیمارستان ها داشتیم که امسال بستری هزار و ۸۰۰ نفر بستری که شامل بیمارستان ها و بستری موقت است، داریم.

وی مردم را به مشارکت و همکاری در کنترل کرونا دعوت کرد و خواستار توجه جدی به شیوه نامه های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از برگزاری اجتماعات و دورهمی ها شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: محورهای ورودی استان مسدود است و تاکنون سه هزار و ۵۰۰ دستگاه از خودروهایی که شماره اردبیل نبودند و برای مقاصد سفر به اردبیل می آمدند برگشت داده شده اند.

بهنام جو با بیان اینکه رانندگان متخلف جریمه می شوند، خواستار پرهیز هم استانی ها از خروج از استان و یا دعوت میهمان به داخل استان شد.

وی به تعطیلی اصناف و ادارات از امروز اشاره کرد و افزود: تیم های نظارتی متشکل از حوزه های قضایی و فرمانداری و نیروی انتظامی بر روند تعطیلی اصناف نظارت و با متخلفان برخوردهای قانونی انجام می شود.

استاندار اردبیل گفت: همایش تاسوعا و عاشورا امسال تعطیل است و هیچ برنامه ای که بهانه حضور مردم در خیابان ها باشد، نداریم.

بهنام جو تصریح کرد: امسال دسته گردانی، تعزیه و عزاداری در فضای بسته کاملا ممنوع بوده و عزاداران باید شیوه های عزاداری با فاصله و در فضای باز را انتخاب کنند.

وی بیان کرد: تعدادی از هیات ها خودشان اعلام کرده اند که به حرمت سلامت مردم امسال دسته گردانی و تعزیه برگزار نخواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه