English

عباس جنگی مرنی خبر داد:

پیشرفت ۶۲ درصدی عملیات احداث سد مخزنی عنبران در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل گفت: عملیات احداث سد مخزنی عنبران در استان با پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد در حال خاکریزی بدنه سد است.

پیشرفت 62 درصدی عملیات احداث سد مخزنی عنبران در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عباس جنگی مرنی ، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل در بازدید از عملیات احداث سد مخزنی عنبران در شهرستان نمین گفت: عملیات احداث سد مخزنی عنبران در ماه های اخیر پیشرفت مناسبی دارد و برنامه ریزی برای افزایش عملیات اجرایی جهت تسریع در تکمیل جبهه های مختلف طرح انجام یافته است.

وی با اشاره به پیشرفت عملیات اجرایی در خاکریزی هسته رسی بطول ۲۲۰ متر و شروع شاتکریت دیواره بالا دست سرریز بر تداوم و افزایش حجم عملیات اجرایی و اتمام شاتکریت دیواره ها و بتن ریزی سازه های ورودی و خروجی کالورت و سرریز سد تاکید کرد.

بهروز پورمهر، عضو هیئت مدیره و معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای استان اردبیل نیز در این بازدید ضمن تاکید بر افزایش راندمان و تکمیل ماشین آلات و نیروی انسانی گفت: عملیات احداث سد مخزنی عنبران به پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد رسیده است و پیمانکار در حال خاکریزی بدنه سد می باشد.

نماینده مجری سد مخزنی عنبران نیز با اعلام اینکه هم اکنون عملیات اجرایی سد گسترش یافته و در حال انجام است و همه جبهه های کاری براساس برنامه ریزی انجام شده ادامه دارد.

محسن رئیسی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۴۳ هزار مترمکعب در بدنه سد خاکریزی انجام گرفته و ۸۵ درصد دیوار آببند تکمیل شده است و هفته های اخیر خرید و نصب ابزار دقیق و شاتکریت دیواره بالادست سرریز شروع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه