English

حسین دشتی خبر داد:

کمک ۳۰ میلیارد ریالی موسسات خیریه به مددجویان اردبیلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: موسسات خیریه استان امسال بیش از 30 میلیارد ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کرده اند.

کمک 30 میلیارد ریالی موسسات خیریه به مددجویان اردبیلی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسین دشتی ، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در جلسه هم‌اندیشی با موسسات خیریه گفت: ۵۱ موسسه خیریه در سطح استان با این نهاد همکاری دارند که با هم‌افزایی‌های صورت گرفته بخش مهمی از نیازهای اقشار آسیب‌پذیر رفع شده است.

وی افزود: موسسات خیریه همسو بیش از 30 میلیارد ریال در سال‌جاری به مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک کرده‌اند که هرچقدر این هم‌افزایی‌ها بیشتر شود به همان میزان شاهد افزایش کمکهای مردمی به محرومان خواهیم بود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: چنین خدماتی موجب ارتقای روحیه یاری‌رسانی به نیازمندان در سطح جامعه می‌شود که باید برای گره گشایی از مشکلات مستمندان همه باید تلاش کنیم.

دشتی به راه‌اندازی سامانه موسسات خیریه اشاره کرد و گفت: این سامانه کمک خواهد کرد که خدمات به صورت هدفمندتر و با کیفیت بیشتر به فقرا و محرومان ارائه شود.

وی گفت: نرم‌افزار شبکه‌های مردمی ویژه موسسات خیریه، می‌تواند زمینه‌ساز افزایش کمک‌های مردمی و همچنین محرومیت‌زدایی شود که گسترش همکاری‌ها موجب توسعه مشارکت نیکوکاران در دستگیری از نیازمندان خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل می گوید: هم‌افزایی موسسات خیریه و کمیته امداد همواره رفع نیازهای اساسی مددجویان را به همراه داشته است که این همیاری‌ها دلگرمی خانوار بی‌بضاعت را به همراه خواهد داشت که چشم امید به یاری نیکوکاران دارند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: باید در امر تشکل‌های مردم نهاد، وارد بحث شبکه‌سازی شویم تا بتوانیم نتایج مطلوبی را کسب کنیم.

رضوان باقلاچی گفت: در حوزه ازدواج، مسکن و سایر محورهای مهم در سطح جامعه می‌توان شبکه‌سازی ایجاد کرد که در واقع این امر انسجام و اعتماد عمومی را به همراه خواهد داشت.

به گفته وی همیاری‌های هرچه بیشتر می‌تواند زمینه‌ساز محرومیت‌زدایی و ریشه‌کنی فقر شود که باید در این مسیر به حرکت خود ادامه دهیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: به دنبال احیای نظارت بر عملکرد موسسات خیریه هستیم که یکی از مزیت‌های مهم این طرح، توزیع عادلانه کمک‌های خیران است و همچینین از موازی‌کاری در خدمات‌رسانی جلوگیری خواهد کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه