English

هم‌زمان با هفته دولت صورت گرفت؛

بهره مندی ۱۵۰۰ خانوار هلستان نوشهر از آب آشامیدنی سالم و پایدار

هم‌زمان با گرامیداشت هفته دولت و با بهره برداری از یک حلقه چاه در هلستان نوشهر 1500 خانوار این منطقه از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.

بهره مندی 1500 خانوار هلستان نوشهر از آب آشامیدنی سالم و پایدار

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در این مراسم آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر را افتخاری برای مردم ایران خواند و اظهار داشت: از کارکنان شرکت آب و فاضلاب مازندران که در اجرای پروژه آبرسانی به مردم مجدانه تلاش کردند تا این پروژه در راستای رفع کمبود آب به ثمر بنشیند بسیار قدردانی و همه مسئولان را به برخورد گرم و محترمانه با مردم که ولی نعمت ما هستند توصیه می کنم.

همچنین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، مازندران را استانی با خدمات دهی ملی خواند و ادامه داد: بهره مندی استان مازندران از آبهای سطحی فقط 12 درصد و میانگین کشوری 53 درصد است بر این اساس آب آشامیدنی مردم استان از 740 حلقه چاه و 373 دهنه چشمه تأمین می شود.

بهزاد برارزاده افزود: مازندران به عنوان نگین سبزی است که علیرغم زیرساختهای تعبیه شده برای 3 میلیون نفر به بیش از 15 میلیون جمعیت بومی و گردشگر خدمات ارائه می دهد و بنابراین ضروری است به استان مازندران به عنوان استانی ملی و ویژه توجه شود.

وی با اشاره به مشخصات پروژه آبرسانی هلستان نوشهر گفت: این پروژه با حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی 15 لیتر در ثانیه به منظور افزایش توان تأمین و مقابله با کمبود آب به ویژه در مواقع پیک مصرف با بهره مندی 1500 خانوار و صرف اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

در ادامه رستم زرودی فرماندار نوشهر، کمبود آب را یکی از دغدغه های مردم هلستان بیان کرد و اظهار داشت: بسیار خرسندیم که این دغدغه با تلاش کارکنان شرکت آب و فاضلاب مرتفع شد و امیدواریم پروژه های آبرسانی بیشتری در سطح شهرستان نوشهر اجرایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه