English

استاندار فارس:

رفع مشکل آب، اولویت اول استان فارس است

استاندار فارس با تاکید بر اینکه رفع مشکل آب اولین اولویت استان فارس است، انتقال آب از خلیج فارس را یکی از راه‌های رفع این مشکل دانست که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در جلسه بررسی پروژه‌های کلان استان، موضوع انتقال آب از خلیج فارس را به‌عنوان یکی از راه‌های رفع مشکل آب در استان بسیار ضروری و مهم دانست. 

وی با تاکید بر اینکه باید زمان مشخصی برای پروژه انتقال آب از خلیج فارس تعریف شود، اظهار داشت: اگر ظرف مدت زمان سه سال آب از خلیج فارس به شهرهای مشخص شده انتقال یابد کاری بسیار ارزشمند است. 

وی تاکید کرد: مجریان پروژه انتقال آب از خلیج فارس باید جدول زمان بندی که در آن ذکر شده باشد، آب طی چه زمانی به چه شهری می‌رسد ارائه کنند تا نحوه پیشرفت پروژه به‌خوبی قابل رصد باشد. 

او با تاکید بر اینکه این جدول باید به تفکیک ماه و شهرستان‌ها مشخص شود، افزود: پروژه انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس تا مرودشت ادامه دارد و در برنامه زمان بندی اجرایی باید عملکرد مشخص شده و ادارات مرتبط نیز مشخص شوند تا همه مراحل اجرای پروژه مکتوب و مستند باشد. 

ایمانیه افزود: در مسیر مورد نیاز پروژه، مشکلات مربوط به امور اراضی و منابع طبیعی نیز تا به حال حل شده است و بحث رفع معارضین نیز هرچه سریع‌تر برطرف گردد.

سرمایه گذار و پیمانکار احداث این پروژه در گزارشی که در جلسه ارائه داد، بیان داشت: آب شیرین کن در حال نصب است و لوله گذاری هم در شهرستان لامرد شروع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه