English

استاندار خراسان رضوی:

مدیران باید برای انجام کار‌های خود راهبرد و اولویت داشته باشند

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: راهبرد به معنی جهت است و جهت گیری استان برای حل مسائل با ایجاد قرارگاه‌هایی برای رسیدن به هدف مشخص و در زمان بندی معین در دستور کار قرار گرفته است.

مدیران باید برای انجام کار‌های خود راهبرد و اولویت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: مدیران باید برای انجام کار‌های خود اولویت بندی داشته باشند و از اینرو مسائل استان خراسان رضوی در کنار مزیت‌های آن برای انجام درست کار‌ها، فهرست شده است.

نظری این سخنان را در گردهمایی بصیرت افزایی سیاسی در سپاه امام رضا (ع) اظهار کرد و ادامه داد: فعالیت‌هایی در زمان مدیریت‌های سابق استان انجام شده بود، ولی به واسطه عدم انضباط باعث شد تا نتیجه مشخصی در حل مسائل پیدا نشود.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: حضور در استانداری و تشکیلات دولتی، ظرفیت و ابزاری برای خدمت به مردم است و از سوی دیگر، فرماندهی سپاه نیز نظراتی برای حل موضوع گره گشایی اقتصادی و مسائل زیرساختی استان داشت، ولی ابزار لازم را در اختیار نداشت.

وی همچنین متذکر شد: اولین راهبرد اعلام شده در آغاز ورود به تشکیلات مدیریت استان، حفظ تعادل استانی و جلوگیری از تنش‌ها بود، زیرا اگر در بخشی دچار التهاب شویم، امکان انجام کار اساسی وجود نداشت.

نظری در ادامه تاکید کرد: راهبرد به معنی جهت است و جهت گیری استان برای حل مسائل با ایجاد قرارگاه‌هایی برای رسیدن به هدف مشخص و در زمان بندی معین در دستور کار قرار گرفت تا با هماهنگی بین بخش‌های دولتی، خصوصی و مردمی نتایج به زودی محقق شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز بر انجام کار قرارگاهی تاکید دارند، زیرا در زمان دفاع مقدس به واسطه حفظ سرمایه موجود و رسیدن به نتایج، فرماندهان نظامی از ایجاد قرارگاه بهترین، بهره لازم را به دست آوردند. از ویژگی‌های قرارگاه، رصد، هماهنگی، حمایت و تصمیم گیری به موقع برای انجام کار‌ها بود.

وی در ادامه یادآور شد: بنابراین در حوزه اقتصادی علاوه بر جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی بر احیای واحد‌های صنعتی نیز تاکید شد و این در حالی بود که برای پیشرفت اقتصادی نیاز به زیرساخت‌های عمرانی نیز وجود داشت و ایجاد زنجیره در صنایع پیشران در نقشه راه استان قرار گرفت.

نظری در خاتمه خاطرنشان کرد و گفت: هفته دولت که به نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر نامگذاری شده است تا از این شهدا که الگوی در انجام عمل خالصانه و تبعیت پذیری از ولایت را داشتند ما نیز تبعییت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه