English

همزمان با هفته دولت انجام شد؛

افتتاح ۱۵۹ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۷۸۱ میلیارد تومان در استان اصفهان

در دومین روز از هفته دولت ۱۹ پروژه در بخش نیاسر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۱۵۹ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۷۸۱ میلیارد تومان در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، طبق برنامه‌ریزی های انجام شده در ایام هفته دولت حدود ۱۵۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۸۱ میلیارد تومان در بخش‌های دولتی و خصوصی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار ویژه کاشان در مراسم  افتتاح این پروژه ها گفت: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، شهری، آب و فاضلاب و بهداشتی بوده است.

محمد شریف زارعی با اشاره به اینکه برای این پروژه ها  حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: کف‌ فرش و بهسازی محوطه میدان چنار روستای اسحاق‌آباد، افتتاح پارک کودک اسحاق‌آباد، افتتاح پارک محله سر کمر شهر نیاسر، آزادسازی و آسفالت لاین اول بلوار تالار، بهره‌برداری از مخزن پساب فاضلاب شهری شهر نیاسر ویژه آبیاری فضای سبز از جمله پروژه‌ها است.

این مقام مسئول گفت: همچنین افتتاح ساختمان دهیاری روستای ارمک، افتتاح کنترل سیل‌بند سیمانی روستای ازناوه، افتتاح منبع آب شرب در معبر منتهی به مزرعه داوود بیک روستای رحق، افتتاح اصلاح شبکه آبرسانی روستاهای رحق، کله، ازناوه، قه، وادقان، باریکرسف و غیره، افتتاح مرمت حمام عمومی روستای رحق، بهسازی معابر سروال این روستا و کلنگ‌زنی ساختمان دهیاری روستای رحق از جمله این طرح‌ها است.

 فرماندار کاشان با اشاره به اینکه هفته دولت نمادی از وحدت بین مردم و مسئولان است، اظهار داشت: باید با بهره‌گیری از ویژگی‌های والای اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر، آنان را الگوی خدمت به مردم قرار دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه