English

فرماندار کاشان خبر داد؛

۱۵۹طرح در کاشان همزمان با هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار کاشان از افتاح و کلنگ زنی ۱۵۹ طرح بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در کاشان خبر داد.

۱۵۹طرح در کاشان همزمان با هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، فرماندار کاشان با اشاره به اینکه در هفته دولت ۱۵۹ طرح بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود،  گفت: در اولین روز از هفته دولت 4 طرح در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد

محمد شریف زارعی بیان کرد: برای این طرح‌ها که بیش از 500 میلیارد ریال از اعتبارات بخش خصوصی اختصاص یافته است اشتغال 35 نفر فراهم شده است.

وی افزود: این طرح‌ها شامل اقامتگاه سنتی در سه طبقه  با 17 اتاق و 40 تخت  وشرکت  ماشین سازی   تولید کننده صنایع نفتی ، گاز و پتروشیمی  و نیروگاهی و  صنایع خاص و دیگری تولید کننده  گلاب و عرقیات میباشد که این شرکت  سالانه بیش از 120 تن صادرات به کشورهای خارجی دارد

 فرماندار کاشان افزود: همچنین کلنگ بوستان  محلی کوی  شهید مفتح با زیر بنای 2200 متربع با اعتباری افزون بر 20 میلیارد ریال  از محل اعتبارات شهرداری کاشان به زمین شده شد.

در مراسم افتتاح و کلنگ زنی ،معاون سیاسی ، امنیتی  و اجتماعی استاندار اصفهان  در کاشان دیدار با خانواده جواد  معصومی از جانبازان دفاع مقدس و  شهیدان   گفت:سربلندی مردم ایران، مدیون ازخودگذشتگی جانبازان و شهداست.

جان نثاری خانواده شهدا و ایثارگران را سرمایه‌های معنوی کشور و استان توصیف و عنوان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، علاوه بر پشتگرمی، انگیزه خدمت را برای ما دو چندان می‌کند.

وی راه شهدا، جانبازان و ایثارگران را راه کمال، پیشرفت و دفاع از سرزمین و استقلال دانست و گفت سربلندی، عظمت و اقتدار مردم عزتمند ایران اسلامی مدیون فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

 این مقام مسئول افزود:جامعه همواره نیازمند روح فداکاری، ترجیح منافع عمومی بر منافع فردی و برتری خیرخواهی عمومی بر خودخواهی است.

معاون استاندار اصفهان ابراز امیدواری کرد که در سایه عنایات پرودگار متعال بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و به مردم خدمت کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه