English

استقبال فرماندار کاشان از مسافران نوروزی با اهدای گلاب

فرماندار کاشان در عوارضی آزادراه کاشان باغ فین ضمن خیر مقدم به مسافران نوروزی با خوشامدگویی و اهداءگلاب کاشان از آنان استقبال کرد.

استقبال فرماندار کاشان از مسافران نوروزی با اهدای گلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد شریف زارعی گفت: برای مدیریت و ارتقای شهرستان، 15 محور به ویژه در حوزه صنعت، میراث فرهنگی، گردشگری و کشاورزی سرلوحه و اولویت برنامه‌های فرمانداری است.

وی  با اشاره به اینکه طی دو روز گذشته  نزدیک به 90 هزار مسافر از مناطق کاشان بازدید کردند، گفت: بر اساس  آمار عوارضی اتوبان امیرکبیر،  روزانه بیش از 45 هزار خودرو از  منطقه کاشان  تردد می کنند.

 این مقام مسئول افزود: همچنین روزانه 10 الی 15هزار مسافر از باغ فین کاشان بازدید  می کنند.

محمد زارع گفت: کاشان آماده پذیرایی از دو میلیون گردشگر در فاصله زمانی عید نوروز تا پایان فصل گلابگیری است و ستاد تسهیلات سفر با فعالیت 10 کمیته تخصصی تلاش کرده تا بعد از دو سال وقفه بتواند میزبانی مطلوبی از گردشگران داشته باشد.

وی گفت: گشت‌های مشترکی از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، بهداشت، تعزیرات و صنعت، معدن و تجارت برای نظارت بر واحد‌های پذیرایی گردشگری و اقامتی در ایام نوروز تشکیل‌شده است.

 فرماندار کاشان اظهار کرد: مرکزهای اقامتی با ظرفیت دو هزار و 400تخت و 93 مدرسه به ظرفیت 1000 کلاس درس در قالب ستاد اسکان فرهنگیان بخشی از این برنامه‌ریزی است.

محمد شریف زارعی تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی فصل بهار و تعداد گردشگر در تعطیلات نوروزی 10 سوله ورزشی و تعدادی حسینیه برای شرایط اضطراری آماده اسکان مسافران نوروزی است، ضمن اینکه خانه‌های مسافر، نیز برای اسکان گردشگران ساماندهی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه