English

در هفته‌ی دولت ۱۴۰۰؛

بهره‌برداری از ده‌ها پروژه عمرانی در میناب

فرماندار ویژه میناب گفت: در هفته دولت 65 پروژه عمرانی به ارزش 202 میلیارد و 945 میلیون تومان در شهرستان میناب به بهره برداری می رسد.

بهره‌برداری از ده‌ها پروژه عمرانی در میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «مجید سلحشور» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب ضمن  گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت ، گفت: این هفته را به تمامی دولتمردان و زحمتکشان قوه مجریه تبریک عرض می کنم و امیدوارم به عنوان خادمان ملت بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.
سلحشور به تشریح پروژه های هفته دولت در شهرستان میناب پرداخت و افزود: در این هفته 65 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 202 میلیارد و 945 میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد که از این تعداد، 39 پروژه با بیش از 158 میلیارد و 711 میلیون تومان در بخش مرکزی به بهره برداری خواهد رسید.
وی گفت: همچنین 9 پروژه با اعتباری معادل 12 میلیارد 67 میلیون تومان در بخش بندزرک، 13 پروژه با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد و 985 میلیون تومان در بخش توکهور و در بخش سندرک نیز چهار پروژه به ارزش هشت میلیارد و 177 میلیون تومان، آماده بهره برداری و افتتاح است.
فرماندار ویژه میناب ضمن بیان این که این پروژه ها در بخش های مختلف به بهره برداری خواهد رسید، خاطرنشان کرد: به‌طور مثال در بخش توسعه و خدمات شهری که منظور پروژه مربوط به شهرداری ها است می توان به یکی از پروژه ها به ارزش ریالی 12 هزار میلیون ریال اشاره کرد.
وی بیان کرد: 11 پروژه در بخش توسعه و خدمات روستایی تعریف شده است که متولیان آن دهیاری ها هستند و همچنین 9 پروژه دیگر نیز در بخش توسعه و خدمات روستایی توسط بنیاد مسکن به اجرا و بهره برداری خواهد رسید.
 سلحشور ضمن بیان اینکه در بخش کشاورزی، منابع طبیعی و شیلات 6 پروژه قابل بهره برداری است، اضافه کرد: 12 پروژه در بخش آموزش و پرورش عمومی، 6 پروژه در بخش حمل و نقل عمومی و هشت پروژه در بخش انرژی با اعتباری بالغ بر 51 میلیارد و 704 میلیون تومان، در هفته دولت سال جاری در شهرستان میناب به افتتاح خواهد رسید.
وی با بیان اینکه در بخش مسکن یک واحد مسکونی به اعتبار 750 میلیون تومان به نمایندگی از 10 واحد مسکونی به افتتاح خواهد رسید، افزود: در بخش ورزش و مجموعه های تفریحی نیز هفت پروژه طراحی و بهره برداری خواهد شد.
معاون استاندار هرمزگان اضافه کرد: دو پروژه در بخش آب و دو پروژه نیز در بخش شهرک های صنعتی قابل افتتاح است و همچنین در بخش خصوصی، سرمایه گذاری و تولیدی نیز چندین پروژه تعریف شده است که می توان به 6 پروژه با قابلیت ایجاد اشتغال برای 50 نفر به صورت مستقیم  و 200 نفر به صورت غیر
مستقیم اشاره کرد.وی در پایان به پروژه های شاخص قابل بهره برداری در شهرستان میناب در این ایام اشاره و عنوان کرد: ساخت دبستان 12 کلاسه خیام شهر میناب با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان و همچنین پروژه هشت میلیارد و 500 میلیون تومانی تولید خوراک آبزیان در حوزه جهاد کشاورزی، از شاخص ترین پروژه های قابل بهره برداری در هفته دولت سال جاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی