English

همزمان با سومین روز از هفته دولت؛

افتتاح و کلنگ زنی ۱۳ پروژه عمرانی و خدماتی در پارسیان

در سومین روز از هفته دولت و همزمان با سفر استاندار هرمزگان به بندرلنگه، 13 پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

افتتاح و کلنگ زنی 13 پروژه عمرانی و خدماتی در پارسیان

به گزارش خبر گزاری موج هرمزگان، در راستای سومین روز از هفته دولت و سفر فریدون همتی استاندار هرمزگان به شهرستان پارسیان، سالن ورزشی دهستان بوچیر پارسیان، با اعتبار یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان به بهره برداری رسید.

در ادامه این سفر، بوستان تفریحی ورزشی، دهستان بوچیر در زمینی به مساحت یک هکتار، با حمایت خیرین به بهره برداری رسید.

در شهرستان پارسیان، نمایندگی ایران خودرو با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان، در فضای سه هزار متری و با اشتغال زایی برای 20 نفر، توسط استاندار هرمزگان افتتاح شد.

فریدون همتی، باحضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان پارسیان و بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، پروژه روکش آسفالت بلوار شهدای گمنام این شهرستان را افتتاح کرد.

گفتنی است؛ خیابان صیادان شهرستان پارسیان، با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان افتتاح شد.

همچنین کانون فرهنگی تربیتی کوشکنار شهرستان پارسیان با اعتبار دو میلیارد تومان به دست استاندار هرمزگان کلنگ زنی شد.

در سومین روز از هفته دولت، ایستگاه پمپاژ مجتمع برکه دکا عمانی، با اعتبار سه میلیارد تومان، به بهره برداری رسید.

شایان ذکر است در این سفر، پروژه گاز رسانی به شهر دشتی در شهرستان پارسیان، با ارزشی بالغ بر ۷ میلیارد تومان و طول خط لوله ۳۵ کیلومتر، افتتاح شد و همچنین مخزن آب ۲۰۰۰ متر مکعبی، با اعتبار ۶۵۰۰۰ میلیون ریالی، با هدف افزایش ظرفیت ذخیره آب شهر و روستاهای منطقه دشتی، توسط فریدون همتی کلنگ زنی شد.

قابل ذکر است که؛ پروژه فراورده های نفتی بندر بستانو، با ذخیره سازی ۱۲۰ هزار لیتر، و با مساحت ۲۵۰۰ متر مربع  و با بودجه ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ تومان و ۱۰ نفر نیروی کار، که در سال ۹۷ تاسیس شده بود، با حضور  استاندار هرمزگان افتتاح شد.

 پست موقت و خط 132 کیلو ولت شهر دشتی، پروژه فیبر نوری کمرگ شیو، به طول 30 کیلومتر و روکش آسفالت پارسیان_بندرمقام، از دیگر پروژه هایی بودند که در سومین روز از هفته دولت، توسط استاندار هرمزگان افتتاح شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه