English

به مناسبت هفته دولت؛

آغاز عملیات اجرایی ۲۴ پروژه و افتتاح ۶۲۰ طرح اقتصادی در هرمزگان

استاندار هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی 24 پروژه و افتتاح 620 طرح اقتصادی با مجموع اعتبار دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان، در این استان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی 24 پروژه و افتتاح 620 طرح اقتصادی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت ، عنوان کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران برآمده از متن مردم است و تلاش می کند تا خدمتگزار شایسته و صدیق برای مردم ایران اسلامی باشد.

وی ادامه داد: با تلاش تمامی دستگاه های اجرایی در هفته دولت سال جاری، در سراسر هرمزگان در مجموع شاهد افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۶۴۴ پروژه با اعتبار بیش از دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان خواهیم بود.

استاندار هرمزگان افزود: در این هفته تعداد ۶۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۸۰۴ میلیارد تومان در همه شهرستان‌های هرمزگان افتتاح می‌شود.

همتی تصریح کرد: همچنین عملیات اجرایی ۲۴ پروژه با اعتبار ۳۶۵ میلیارد تومان طی این هفته در استان هرمزگان آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها و پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف شامل کشاورزی، منابع طبیعی، حمل و نقل، انرژی، صنعت و معدن، مسکن و عمران شهری و روستایی، آموزش، بهداشت و درمان، ورزش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، منابع آب، رفاه و تامین اجتماعی، محیط زیست، فرهنگ و هنر و رسانه و گردشگری به بهره برداری خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه