English

فریدون همتی:

صنعت دفاعی ایران را با اقتدار توانمندی های متخصصان داخلی تداوم ببخشیم

استاندار هرمزگان گفت: صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی و با تکیه بر توانمندی‌های نیروها و متخصصان داخلی به پیشرفت های بزرگی دست یافته است.

صنعت دفاعی ایران را با اقتدار توانمندی های متخصصان داخلی تداوم ببخشیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی و با تکیه بر توانمندی‌های نیروها و متخصصان داخلی به پیشرفت های بزرگی دست یافته است و باید این مسیر را با اقتدار تداوم بخشیم.

دکتر فریدون همتی در جمع کارکنان صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس، ضمن تبریک و گرامی داشت ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی، عنوان کرد: از تلاش‌های شبانه‌روزی و کوشش خستگی ناپذیر تمامی فعالان عرصه صنعت دفاعی به ویژه صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس که با ایمان، باور و تعهد به ارزش های انقلاب اسلامی در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش بسیار مهم و راهبردی دفاعی در حال تلاش هستند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان با تکیه بر توان داخلی به ویژه در حوزه صنعت دفاعی به دست آمده است.

استاندار هرمزگان افزود: ایران اسلامی با اتکا به توانمندی داخلی و در سایه ایمان، باور و سیاست گذاری مناسب در عرصه دفاعی به پیشرفت های بزرگی دست یافته و کشوری مقتدر و تاثیرگذار می باشد.

همتی تصریح کرد: با فراهم شدن فضا برای حضور جوانان در این حوزه و انجام تحقیق، توسعه و تولیدات گوناگون به توفیقات بزرگی در حوزه دفاعی دست یافته‌ایم که از جمله آن می توان به ساخت زیردریایی ها و شناورهای پیشرفته در مجموعه صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس اشاره کرد.

وی تاکید کرد: ما باید قدر نیروی انسانی توانمند خود را بدانیم و به آنها در عرصه‌های مختلف میدان دهیم، چون این امر اقتدار کشور در حوزه‌های مختلف را در پی دارد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی و با تکیه بر توانمندی‌های نیروها و متخصصان داخلی به پیشرفت های بزرگی دست یافته است و باید این مسیر را با اقتدار تداوم بخشیم.

شایان ذکر است؛ استاندار هرمزگان به مناسبت ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی از مجموعه صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه