English

فریدون همتی وعده داد؛

تخصیص ارز دولتی به سرمایه گذران برای احداث آب شیرین کن در قشم

استاندار هرمزگان گفت: تلاش می کنیم در بخش تامین اعتبارات و تخصیص ارز دولتی به سرمایه گذران بخش خصوصی، جهت بازسازی سایت های آب شیرین کن در قشم، اقدامات موثری انجام شود.

تخصیص ارز دولتی به سرمایه گذران برای احداث آب شیرین کن در قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان  در جلسه بررسی وضعیت تامین و توزیع آب در شهرهای تنش دار هرمزگان به منظور پایداری خدمات با محوریت جزیره قشم، گفت: با توجه به  سرمایه گذاری های خوبی که در این دولت، در بخش تامین آب داشتیم، شرایط استان بهتر از گذشته است. 

فریدون همتی با اشاره به مشکلات آب در روستاهای جزیره قشم، افزود: بحث اساسی در جزیره قشم بازسازی شبکه انتقال و توزیع آب است، که تلاش می کنیم در بخش تامین اعتبارات و تخصیص ارز دولتی به سرمایه گذران بخش خصوصی جهت بازسازی سایت های آب شیرین کن این جزیره طی مکاتبه با تهران، اقدامات موثری انجام شود.

وی گفت: همچنین تصمیماتی در دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت برای مشکلات آب قشم گرفته شد و به منظور ارتقاء کیفی 12 سایت آب شیرین کن و بازسازی آن ها، بنا داریم از ظرفیت سرمایه گذار آب شیرین کن یکصد هزار مترمکعبی شهر بندرعباس استفاده کنیم که مذاکرات اولیه در این خصوص نیز انجام شده است.

همتی با اشاره به قطعی های موقت آب در برخی مناطق استان، دلایل آن را کاهش آبدهی و شور شدن چاه ها ، محدودیت منابع آبی و مشکلات فنی آب شیرین کن ها به لحاظ تامین قطعات و انجام تعمیرات بیان کرد و گفت: انتظار داریم با توجه به شرایط موجود و فصل گرما، مردم در شهرها و روستاها کماکان ما را در مدیریت مصرف آب همراهی کنند تا در تابستان و پاییز کمترین چالش آبی را داشته باشیم.

در پایان استاندار هرمزگان با اشاره به مشکلات تامین آب در استان به ویژه در فصل تابستان، تاکید کرد: در راستای معضلات کمبود آب شرب درهرمزگان تلاش می کنیم در بخش تامین اعتبارات و تخصیص ارز دولتی به سرمایه گذران بخش خصوصی، جهت بازسازی و احداث سایت های آب شیرین کن، اقدامات موثری انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه