English

بهره برداری از ۴۷ طرح راهداری فارس در هفته دولت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از افتتاح ۴۷ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در هفته دولت خبر داد.

بهره برداری از ۴۷ طرح راهداری فارس در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج فارس، علیرضا راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اظهار کرد: طرح‌های قابل افتتاح این اداره کل با اعتباری ۵ هزار و ۱۳۷ میلیارد ریال در نقاط مختلف استان به بهره برداری خواهد رسید.

او تصریح کرد: از ۴۷ طرح مذکور، ۱۴ طرح در حوزه نگهداری راه‌ها و با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بوده که شامل عملیات‌های، بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس افزود: در حوزه نگهداری ابنیه فنی راه‌ها نیز ۹ طرح با اعتباری افزون بر ۳۰۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که شامل تثبیت، تعمیر و تعریض پل‌ها و ابنیه فنی موجود در راه‌های استان است.

او ادامه داد: در هفته دولت امسال همچنین ۷ طرح با اعتباری افزون بر ۴۱۲ میلیارد ریال در بخش ایمنی راه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید که شامل اجرای روشنایی، اجرای نیوجرسی و ساخت بلوار است.

راستیار اضافه کرد: ۱۴ طرح نیز در بخش راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر هزار و ۷۰ میلیارد ریال افتتاح خواهند شد.

او با اشاره به بهره برداری از ۳ مجتمع خدماتی رفاهی در شهرستان‌های شیراز، فسا و سروستان با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی، گفت: میزان اشتغالزایی طرح‌های هفته دولت امسال در این اداره کل، بیش از ۱۵۰۰ نفر است و پیش بینی می‌شود نقش بسزایی در برقراری تردد ایمن و روان و توسعه کیفی و کمی حمل و نقل استان داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه