English

طهماسبی:

تعداد بیماران کرونایی در همدان رو به کاهش است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا  با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در همدان اظهار کرد:تعداد بیماران روبه کاهش است به طوریکه نسبت به هفته گذشته ۳۰ درصد مراجعان سرپایی و بستری کاهش یافته اما به حد کامل اطمینان بخشی کم نشده است.

تعداد بیماران کرونایی در همدان رو به کاهش است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، رضا طهماسبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا  با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در همدان اظهار کرد:تعداد بیماران روبه کاهش است به طوریکه نسبت به هفته گذشته ۳۰ درصد مراجعان سرپایی و بستری کاهش یافته اما به حد کامل اطمینان بخشی کم نشده است.

وی افزود: کرونا نسبت به روزهای قبل و هفته گذشته کاهش یافته و تعداد بیماران سرپایی مراجعه کننده و بستری در بخش مراقبت های ویژه و عادی کمتر شده است.

به گفته طهماسبی، روز گذشته(شنبه ۲۹ مردادماه) ۸۵۰ نفر مراجعه کننده سرپایی با علائم مشکوک تنفسی به اورژانس بیمارستان ها داشتیم.

وی ادامه داد: ۳۵۱ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که در حال حاضر ۷۶ نفر در بخش مراقبت های ویژه به سر می برند همچنین ۴۹ نفر از بیماران بستری را کودکان زیر ۱۸ سال تشکیل می دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اینکه بیمارانی که در ICU هستند، وضعیتشان نسبتا وخیم است، خاطرنشان کرد: این روزها مشکل همه گیری و مراجعه گسترده به اورژانس بیمارستان ها به علت آلودگی آب نداریم و شرایط خوب است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا اعلام کرد: نسبت به هفته گذشته ۳۰ درصد مراجعان سرپایی و بستری کرونا در استان همدان کاهش یافته اما به حد کامل اطمینان بخشی کم نشده است.

وی با بیان اینکه افزایش مراجعه به بیمارستان ها به موضوع کووید ارتباط دارد، مطرح کرد: بحث آلودگی آب و سبزیجات و آلودگی میکروبی از این طریق و اسهال و استفراغ در این فصل همیشه وجود داشته است و در حال حاضر مشکل جدی در این زمینه نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه