English

انتظار ۷ ساعته مسافران خط ایران - ترکیه در فرودگاه مشهد

مدیر روابط عمومی فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد بیان کرد: پرواز خط ایران_ترکیه متعلق به هواپیمایی ایرتور، قرار بود ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز از فرودگاه مشهد انجام شود که به دلیل نقص فنی تاکنون انجام نشده است.

انتظار ۷ ساعته مسافران خط ایران - ترکیه در فرودگاه مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در خبری اطلاع داد: پرواز ایرتور به مقصد استانبول به دلیل نقص فنی با بیش از هفت ساعت تاخیر هنوز انجام نشده است و مسافران این پرواز در فرودگاه مشهد منتظر هستند.

جعفری در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: این پرواز متعلق به هواپیمایی ایرتور، قرار بود ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز از فرودگاه مشهد انجام شود که به دلیل نقص فنی تاکنون انجام نشده است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد همچنین متذکر شد: مسافران این پرواز در سالن فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد پذیرایی شده و منتظر رفع نقص برای انجام پرواز هستند.

جعفری افزود: این هواپیما که قرار بود در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به مقصد استانبول پرواز کند با مخالفت خلبان این پرواز به علت صافی لاستیک هواپیما روبرو شد و این پرواز تا زمان رسیدن لاستیک‌ها از تهران و تعویض آنها با تاخیر مواجه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه