English

استاندار مازندران:

دولت با تخصیص به موقع اعتبارات، برنامه های خوبی برای افتتاح طرح های نیمه تمام مازندران دارد

استاندار مازندران گفت: دولت سیزدهم با تخصیص به موقع اعتبارات و پیگیری‌های مستمر، برنامه های خوبی برای افتتاح طرح های نیمه تمام مازندران دارد.

دولت با تخصیص به موقع اعتبارات، برنامه های خوبی برای افتتاح طرح های نیمه تمام مازندران دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی‌پور در دیدار وزیر امور اقتصاد و دارایی با نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار داشت: در یک سال گذشته دولت با برنامه ریزی اصولی که ترتیب داد توانست بخش قابل توجهی از طرح های نیمه تمام استان را به سرانجام برساند که این تلاش ها قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: مازندران، فرصت های بزرگ اقتصادی کشور را در اختیار دارد که دولت سیزدهم برای شکوفایی آن باجدیت در تلاش است.

استاندار مازندران با اشاره به اقدامات اقتصادی دولت سیزدهم در یک سال گذشته، گفت: خاندوزی از وزرای موفق دولت است که با توجه به مسئولیت هایی که در گذشته داشت، خوشبختانه اقدامات خوبی را در حوزه عدالت محوری آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: وزارت اقتصاد و دارایی حمایت های خوبی از طرح هایی که در استان در حال ساخت است، دارد که به سهم خود از این تلاش ها قدردانی می کنم.

حسینی پور افزود: تعامل بسیار مثبتی بین مجموعه مدیریتی استان و وزارت اقتصاد و دارائی وجود دارد و ستاد رشد اقتصادی استان با تلاش مضاعف مسئولان امر به صورت مستمر در حال برگزاری است.

وی، حمایت های نماینده ولی فقیه در استان از مسئولان اجرایی را ارزنده و ماندگار توصیف کرد و بیان داشت: با پیگیری‌های خوبی که آیت الله محمدی لائینی دارند، بحمدالله امور کلان استان در مسیر پیشرفت قرار گرفته است و اکنون ایشان در صف اول گره گشایی از دغدغه های آحاد مردم حضور یافته است.

استاندار مازندران تصریح کرد: اکنون نمایندگی ولی فقیه در استان به عنوان یکی از پایگاه های مطالبه گری فعال است که این رویه بسیار ارزنده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه