English

استاندار:

زمین لازم برای ۲۶ هزار واحد مسکن ملی در کردستان تامین شد

استاندار کردستان گفت: از مجموع تعهد ۳۶ هزار واحدی مسکن ملی در سطح استان، تاکنون برای ۲۶ هزار واحد زمین تامین شده و در مراحل مختلف ساخت قرار دارد.

زمین لازم برای ۲۶ هزار واحد مسکن ملی در کردستان تامین شد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه ۵۲۰ واحدی مسکن ملی در سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر و با تدابیر اتخاذ شده تا حدود ۲ ماه آینده مابقی تعهد زمین تامین خواهد شد و پس از آن نیز برای تامین مازاد بر تعهد تلاش خواهد شد.

وی افزود: در برخی از شهرهای استان همانند سقز کل زمین تعهد داده شده تامین است و در مرحله تامین زمین برای نیاز مازاد هستیم.

استاندار کردستان اضافه کرد: هم اکنون در همه شهرهای استان کار ساخت و ساز و تامین زمین طرح در حال انجام است و از دستگاه‌های خدمات رسان و سایر دستگاه‌های مرتبط انتظار می رود انجام کارها را تسریع دهند تا بتوانیم از فصل محدود عمرانی نهایت استفاده را ببریم.

وی یادآور شد: در زمینه اجرای طرح‌های مسکن ملی موضوعات حقوقی هم وجود دارد که عمده مشکلات مربوط به معارضین است و رفع و حل و فصل آن زمان بر است البته مراجع قضایی همراهی خوبی داشته اند و امیدواریم با تداوم این همکاری مشکلات حقوقی باقی مانده برطرف شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه