English

معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به کردستان:

مجتمع فولاد بیجار با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون یورویی در حال اجرا است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: سرمایه‌گذاری عظیمی با ۱۵۰ میلیون یورو در طرح مجتمع فولاد شهرستان بیجار در حال اجرا بوده که این مهم نوید تحقق توسعه صنعتی کردستان است.

مجتمع فولاد بیجار با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون یورویی در حال اجرا است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، سیدمحمد حسینی روز پنجشنبه در بازدید از مجتمع فولاد کردستان واقع در شهرستان بیجار اظهار کرد: طرح مجتمع فولاد کردستان از شهریور ۱۴۰۰ در شهرستان بیجار آغاز شد و امروز شاهد پیشرفت مطلوب آن هستیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه طرح‌های نیمه تمام تاثیرگذاری در توسعه کردستان در حال تکمیل است و در آینده توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: سرمایه گذاری عظیمی با ۱۵۰ میلیون یورو در طرح مجتمع فولاد بیجار در حال انجام است.

حسینی با اشاره به اینکه اجرای این مجموعه اشتغالزایی مطلوبی به دنبال خواهد داشت، افزود: کردستان دارای ظرفیت های زیادی است و باید در هر شهرستان آن یک پروژه مهم اقتصادی تعریف شود چرا که این استان برای حفظ امنیت کشور تلاش زیادی کرده و شایسته توسعه و پیشرفت است.

وی با بیان اینکه دشمنان چشم طمع به این استان داشتند اما مردم ایران اسلامی با هوشیاری در مقابل دشمنان ایستادند و اجازه خود نمایی به آنها را ندادند، گفت: کشور ما همواره مورد تهدید است و ما باید در حوزه تولید بسیار قوی عمل کنیم تا بتوانیم شاهد پیشرفت روز افزون کشور باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه ۴۸ پروژه پیشران و ارزآور در کشور اجرا شده که بیشتر در حوزه صنعت است، اضافه کرد: ایران اسلامی دارای ذخایر و ظرفیت های فراوان معدنی است که رهبر معظم انقلاب هم براستفاده بهینه از این توانمندی‌ها تاکید کردند و ما هم باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان هم در این مراسم یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در استان را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خواند و اظهار کرد: وجود این پروژه‌های به دغدغه مردم استان تبدیل شده بود که با همت و پیگیری استاندار و مجمع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تعدادی از مهمترین آنها به بهره‌برداری رسیدند.

علی نوری پروژه راه‌آهن سنندج-همدان را یکی از طرح‌های مهم استان خواند و بیان کرد: این پروژه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در این دولت تکمیل و در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه کردستان با توجه به همه ظرفیت‌ها و استعدادهایش توانایی تبدیل شدن به قطب فولاد کشور را دارد، افزود: این استان رتبه نخست تولدی طلای کشور را دارد و به دنبال انجام اقداماتی برای افزایش ارزش افزوده آن هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه