English

استاندار گیلان:

بیش از ۶۰۰ طرح رها شده و نیمه تمام در گیلان وجود دارد

استاندار گیلان با اشاره به بیش از ۶۰۰ طرح رها شده و نیمه تمام در این استان اشاره کرد و گفت: این طرح ها به ۷۱ هزار میلیارد تومان برای اتمام و بهره‌برداری نیاز دارد.

بیش از ۶۰۰ طرح رها شده و نیمه تمام در گیلان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج، اسدالله عباسی در جلسه شورای اداری استان گیلان که با حضور آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری برگزار شد، افزود: آزاد راه رشت - قزوین در هشت کیلومتر باقیمانده که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد به ۵۵۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

وی اظهار داشت: برای اتمام فاضلاب رشت که منجر به آلودگی رودخانه های زرجوب و گوهررود شده نیز چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

استاندار گیلان در ادامه بابیان اینکه پسماند اولین چالشی است که با آن مواجه هستیم، بیان داشت: روزانه ۲ هزار تن زباله تولید می شود که در فصل گردشگری به ۲ هزار و ۵۰۰ تن میرسد و این زباله ها در اراضی و جنگل‌های هیرکانی دفن می‌شود و شیرابه های آن به تالاب و رودخانه ها می ریزد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به تصویب طرح جامع مدیریت پسماند استان خاطر نشان کرد:  پروژه هایی در این ارتباط در دست اجرا است، زباله سوز ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد ضمن اینکه ۲۰ میلیون دلار اعتبار ارزی هم نیاز دارد.

وی با بیان اینکه تشکیل ستاد ملی احیاء تالاب بین المللی انزلی و رودخانه های زرجوب و گوهررود ضرورت دارد از رییس جمهوری خواستار تشکیل این ستاد شد.

عباسی افزود: مردم گیلان به ۲ جهت حضور شما در این استان را به فال نیک می گیرند، یک طرف علاقمندی به شخص شما که در انتخابات نشان دادند و دیگر به جهت رویکرد و اعتمادی است که به توسعه عدالت، فسادستیزی و محرومیت زدایی دارید.

وی با بیان اینکه امیدواریم که تشریف فرمایی شما بخشی از محورمیت را از غبار این استان بزداید ادامه داد: ماموریت ما در استان گیلان نیز در راستای منویات شما جبران عقب ماندگی است در این ارتباط تلاش خواهیم کرد در دولتی کارآمد و مردمی با دولت گذشته متفاوت است.

نماینده عالی دولت در گیلان به مشکلات بهداشت و درمان در استان اشاره و خاطر نشان کرد: تعدادی از بیمارستان های گیلان فرسوده هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه