English

حضور زائران پیاده بعد از ۲ سال از شیوع کرونا، برای زیارت امام هشتم(ع)

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) بیان کرد: بعد از ۲ سال از شیوع کرونا مشهدالرضا در دهه آخر صفر پیش رو میزبان حجم زیادی از زائران پیاده به تعداد ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار نفر خواهد بود.

حضور زائران پیاده بعد از ۲ سال از شیوع کرونا، برای زیارت امام هشتم(ع)

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین رضایی سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) اعلام کرد: طبق پیش بینی های انجام گرفته بعد از ۲ سال از شیوع کرونا و حضور کم تعداد زائران پیاده، مشهدالرضا در دهه آخر صفر پیش رو میزبان حجم زیادی از زائران پیاده به تعداد ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار نفر خواهد بود.

رضایی در ادامه این خبر اضافه کرد: این در حالی است که ۲ سال قبل و پیش از شیوع کرونا و محدودیتهای سفر و تردد ناشی از آن ۴۹۸ هزار زائر پیاده مهمان حرم امام رضا(ع) در دهه آخر صفر بودند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) ادامه داد: جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) مسوولیت ثبت نام و خدمات رسانی به آنان را با کمک خیرین برعهده دارد و ثبت نام از زائران پیاده امام رضا(ع) از طریق سایت  www.zaerin۸.ir از نیمه دوم محرم آغاز می شود و تا پایان محرم ادامه می یابد.

وی همچنین تصریح کرد: پیش از این همواره ثبت نام از زائران پیاده در نیمه نخست محرم انجام می گرفت اما به دلیل ۲ سال وقفه در پذیرایی از زائران سرورهای جمعیت خدمتگزاران نیازمند به روزرسانی بود از این رو ثبت نام به نیمه دوم محرم موکول شد.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) یادآور شد: این جمعیت برای خدمت رسانی بهتر به زائران پیاده با ستاد اجرایی خدمات سفر استانهایی از جمله  خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سمنان، گلستان هماهنگ شده تا ما را در خدمت رسانی لازم به زائران در طول مسیر شهرهای مختلف به مشهد در ارتباط با تامین آب شرب و سوخت و امداد جاده ای یاری دهند.

رضایی خاطرنشان کرد: ۳۲۰ ایستگاه صلواتی جمعیت زائران پیاده امام رضا(ع) در مسیرهای منتهی به مشهد و در استانهای مختلف مستقر شده اند و بیشترین ایستگاه، مربوط به جاده‌های نیشابور، سبزوار، کلات و قوچان به سمت مشهد است و امسال ۲۰ ایستگاه جدید به ایستگاههای مستقر در این جاده ها افزوده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه