English

قربان رعیت خبر داد؛

برپایی ۵ ایستگاه صلواتی به مناسبت عید سعید غدیر در حرم بانوی کرامت

مسئول واحد خدمات زائر حرم مطهر بانوی کرامت از برپایی 5 ایستگاه صلواتی در ایام عید غدیر خم در این آستان مقدس خبر داد و گفت: این ایستگاه های صلواتی از 3 روز قبل تا 3 روز بعد از عید غدیر به زائران حرم بانوی کرامت خدمت رسانی می کنند.

برپایی ۵ ایستگاه صلواتی به مناسبت عید سعید غدیر در حرم بانوی کرامت

به گزارش خبرگزاری موج قم، غلامرضا قربان رعیت در گفت‌وگویی اظهار کرد: در ایام عید سعید غدیر خم از ۲۴ تا ۳۰ تیرماه ایستگاه های صلواتی در حرم مطهر بانوی کرامت برپا و از زائران پذیرایی می کنند.

وی با بیان اینکه از ۳ روز قبل تا ۳ روز بعد از عید غدیر ایستگاه های صلواتی به زائران حرم کریمه اهل بیت سلام الله علیها خدمت رسانی می کنند، افزود: در مجموع ۵ ایستگاه صلواتی در حرم فعال خواهند بود که اولین موکب در روز جمعه ۲۴ تیرماه در صحن جواد الائمه فعال خواهد شد.

مسئول خدمات زائر حرم مطهر بانوی کرامت افزود: در روز ۲۶ تیرماه و شب عید سعید غدیر نیز دو ایستگاه صلواتی در صحن جوادالائمه علیه السلام فعال خواهد شد که یک موکب تا ۲۷ تیرماه و دیگری تا ۳۰ تیرماه با توزیع غذای گرم، شربت، شیرینی، اجرای جُنگ کودکانه و توزیع هدایای متبرک از زائران حرم بانوی کرامت پذیرایی خواهند کرد.

وی ادامه داد: در روز عید سعید غدیر نیز دو ایستگاه صلواتی در صحن های پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله و جواد الائمه علیه السلام فعالیت خود را آغاز می کنند که توزیع غذای گرم و ساندویچ از خدمات آنها خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه