English

حجت الاسلام حسین شریعتی نژاد:

ویژه برنامه‌های میلاد امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی اعلام شد

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: این برنامه ها از عصر امروز و قبل از اذان مغرب در صحن پیامبر اعظم(ص) با مداحی، سخنرانی، اجرای سرود و خوانش کتاب آغاز می شود.

ویژه برنامه‌های میلاد امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین شریعتی نژاد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در خبری اطلاع داد: ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در سالروز میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا(ع) اعلام شد.

حجت الاسلام شریعتی نژاد در ادامه این سخنان اضافه کرد: این برنامه ها از عصر امروز و قبل از اذان مغرب در صحن پیامبر اعظم(ص) با مداحی، سخنرانی، اجرای سرود و خوانش کتاب آغاز می شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: بعد از نماز مغرب و عشاء نیز قرائت زیارت امین الله، پویش سراسری سلام بر امام رضا(ع) و قرائت صلوات خاصه از جمله برنامه های پس از نماز مغرب و عشا است.

حجت الاسلام شریعتی نژاد همچنین اظهار کرد و گفت: مداحی، شعر خوانی، اجرای سرود و سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی از دیگر برنامه هایی است که امشب انجام می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: برنامه های روز میلاد امام هشتم (ع) هم با سخنرانی، مدیحه سرایی و شعر خوانی و اجرای سرود همراه خواهد بود و در شام میلاد ثامن الحجج(ع) هم تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) سخنرانی خواهد کرد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در ادامه این اطلاع رسانی متذکر شد: همچنین مراسم متنوعی ویژه بانوان در رواق حضرت زهرا(س) و دارالقرآن تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام شریعتی نژاد خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌‎های شب و روز میلاد امام رضا(ع) به صورت زنده از درگاه اینترنتی رضوی تی. وی و صفحات مجازی به آدرس razavi_aqr_ir و بعضی نیز توسط رسانه ملی پخش خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه